Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
REFUZ Inchidere cont societate. Va rog sa ma indrumati cu privire la ce demesuri sa mai fac pt inchiderea unui cont al societatii. Mentionez ca m-am prezentat la agentie de nenumarate ori, am achitat administrarea contului, am indeplinit toate cerintele Bancii pentru inchiderea contului societatii, inclusiv CERERE INCHIDERE CONT din 31.8.2022. Nici pana la acest moment nu s-a intamplat nimic. Banca refuza sub diverse motive sa inchida acest cont. Am spus si verbal cat si in scris ca aceasta societate nu mai functioneaza si doresc sa depun catre ANAF, CONSTANTA un bilant de lichidare societate. Pentru a face acest lucru trebuie sa depun o declaratie pe proprie raspundere ca societatea are toate conturile inchise. Ma lovesc de acelasi refuz de inchidere cont sub diverse motive -probleme tehnice, procedura greoaie, sa astept ca o sa se inchida, si altele. Va rog din suflet sa imi spuneti unde sa fac RECLAMATIE , unde sa ma adresez pt solutionarea problemei. Am trimis la ANPC dar se ocupa doar de persoane fizice. Multumesc anticipat! Banca este GARANTI
Va recomand sa analizati Legea nr. 209/2019 privind serviciile de plata si sa faceti o sesizare la sediul central al bancii invocand acest act normativ, de preferat prin intermediul unui avocat care sa va indrume cum sa fie redactata notificarea.
In principiu, potrivit acestui act normativ ar fi tb sa existe in contractul cadru clauze privind durata contractului, dreptul utilizatorului serviciilor de plată de a denunţa unilateral contractul-cadru, precum şi informaţii referitoare la orice alte acorduri cu privire la denunţarea unilaterală, inexistenta lor fiind considerata contraventie (potrivit art. 125 (1), pct. 6, lit. b si c), iar daca interesele consumatorului se condidera a fi afectate, amenda poate fi de la 50.00 la 100.000 lei.
In functie de articolele din lege invocate, in cazul dvs. responsabilitatea se imparte intre BNR si ANAF, astfel ca daca banca in cauza nu isi revizuieste atitudinea, dp meu dv sunteti indreptatiti sa va adresati celor 2 institutii pentru a rezolva chestiune, insa ca sa aiba si efect ar tb sa cititi aceasta lege ca sa vedeti care anume articol de lege considerati ca a fost incalcat, ca sa stiti catre ce institutie va indreptati cu reclamatia.
Spre exemplu, pentru art. 125 responsbil pentru aplicarea amenzilor este ANPC, insa intradevar, aceasta institutie poate aplica amenzi doar cand consumatorul este persoana juridica.