avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1083 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... \\Clauza-fidelitate-vs-dreptul-la-munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Clauza-fidelitate-vs-dreptul-la-munca

"Salariatului îi este interzis în special să exercite orice activitate prevăzută în fişa postului, pe cont propriu sau în beneficiul unui furnizor sau al unui client al societăţilor din Grupul Angajatorului sau pe contul ori în beneficiul unei societăţi ce are ca obiect de activitate, o activitate identică sau similară celei desfăşurate de Angajator sau de societăţile din Grupul Angajatorului. "

Conform acestei clauze din contractul meu de munca, eu nu am voie sa muncesc in timpul meu liber, deloc?

Sunt programator. Citind acest paragraf, eu deduc ca nu as avea voie sa dezvolt software deloc in afara locului meu de munca. Daca ma roaga o pizzerie de la colt sa le fac un site, in timpul meu liber, dupa program, as incalca clauza de fidelitate?

Nu incalca dreptul la munca?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:07, 5 Decembrie 2022
Puteti lucra, insa cu respectarea clauzelor din CIM. daca nu lucrati pentru o pizzerie momentan, ii puteti face site.
Nu este clauză de fidelitate , ci seamănă cu una de neconcurenta...anulabila în instanță.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Clauza in contractul de munca FIF2002 FIF2002 Buna ziua, Printr-un act aditional la contractul de munca angajatorul meu vrea sa aplice urmatoarea clauza: Salariatul se angajeaza ca, fara acordul scris ... (vezi toată discuția)