avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 691 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract hotel
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract hotel

Buna ziua!. Daca am facut rezervarea la un hotel printr-o parte terta(booking.com) si in metoda de achitare era plata la hotel, iar acestia ma suna ulterior ca vor un avans, sunt obligat sa il platesc? Multumesc!
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 01:26, 7 Decembrie 2022
Buna ziua!
Eu zic ca daca doriti sa va mentineti rezervarea,trebuie sa platiti.Orice hotel are dreptul de a schimba conditiile de cazare.Si mie mi s-a intamplat acelasi lucru ca dvs.,am platit avansul si restul la hotel,nu au fost probleme.Daca vi se pare ceva suspect,renuntati la rezervare,faceti la alt hotel.

Mi se pare ciudat ca in urma unor conditii stipulate intr-un contract si bilateral acceptate, o parte sa le poata schimba unilateral. Asta era nedumerirea mea.
Alexandrarares a scris:

Buna ziua!
Eu zic ca daca doriti sa va mentineti rezervarea,trebuie sa platiti.Orice hotel are dreptul de a schimba conditiile de cazare.Si mie mi s-a intamplat acelasi lucru ca dvs.,am platit avansul si restul la hotel,nu au fost probleme.Daca vi se pare ceva suspect,renuntati la rezervare,faceti la alt hotel.

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
semnalati la booking
Nu este o modificare unilaterala: ati fost intrebat daca doriti a platiti un avans. Nu vi s-a bagat mana in buzunar. Mai mult, contractul nu a fost pus in aplicare: dvs nu ati platit, hotelul nu si-a asumat nimic. Booking (scrie si pe site) e un intermediar care pune la indemana un serviciu de rezervare
Mariusfloriann a scris:
Mi se pare ciudat ca in urma unor conditii stipulate intr-un contract si bilateral acceptate, o parte sa le poata schimba unilateral. Asta era nedumerirea mea.


Nu se inscrie in promisiunea de a contracta speta aceasta? Hotelul promite sa ma cazeze fara plata in avans iar eu promit sa achit la proprietate. Eu eram curios daca hotelul poate sa imi anuleze rezervarea pentru ca nu am platit avansul, iar daca mi-o anula, sa fi putut sa contactez ANPC.
adriandimitriu a scris:

Nu este o modificare unilaterala: ati fost intrebat daca doriti a platiti un avans. Nu vi s-a bagat mana in buzunar. Mai mult, contractul nu a fost pus in aplicare: dvs nu ati platit, hotelul nu si-a asumat nimic. Booking (scrie si pe site) e un intermediar care pune la indemana un serviciu de rezervare
Mariusfloriann a scris:
Mi se pare ciudat ca in urma unor conditii stipulate intr-un contract si bilateral acceptate, o parte sa le poata schimba unilateral. Asta era nedumerirea mea.



Alte discuții în legătură

Rezervare booking anulată de proprietar anadumitru1 anadumitru1 Buna ziua, In data de 24 aprilie 2018 am facut pe booking.com rezervare la un apartament pentru perioada 01-03.06.2018. Am achitat avansul pentru o noapte ... (vezi toată discuția)
Consecintele anularii unei rezervari iulianbbb iulianbbb Am facut o rezervare pe booking.ro si la nici un minut am anulat-o iar apoi am vazut ca am de platit nu mai putin de 130 euro, mentionez ca am facut rezervarea ... (vezi toată discuția)
Anulare cu penalizare booking imediat după rezervare Necula2017 Necula2017 Buna ziua! Am facut o rezervare pe Booking in Romana; din greșeală. .La 2 minute am anulat-o iar la.conditii de anulare cred ca sunt penalizări de ... (vezi toată discuția)