Buna ziua,
In luna iulie am facut un abonament Orange 8EUR tva inclus pe luna. In luna Octombrie mi s-a emis factura aferenta, iar pe a 2a pagina era facuta o mentiune ca, din cauza cresterii costurilor generale, tariful abonamentului creste de la 8 la 9 EUR si ca daca nu sunt de acord am 30 de zile la dispozitie sa denunt contractul. Eu mi-am dat seama de schimbare in decembrie cand mama mi-a spus ca a patit acelasi lucru si uitandu-ma pe facturi am constatat marirea si ulterior mesajul de instiintare. I-am sunat pe cei de la Orange si le-am cerut sa treaca inapoi la tariful agreat prin contract respectiv 8EUR tva inclus. Raspunsul lor a fost ca au trecut cele 30 de zile in care puteam denunta si ca nu pot modifica, iar daca vreau sa denunt trebuie sa platesc 17 luni de abonament (perioada contractuala ramasa). Mentionez ca la aceasta data in oferta Orange , abonamentul contractat de mine inca exista la valoarea de 8EUR tva inclus.
Daca au trecut acele 30 de zile in care puteam spune ca nu sunt de acord cu modificarea, nu se mai poate face nimic? Sunt persoane care nici nu primesc facturile ca postasul nu-si face treaba (de exemplu si acum ei zic ca mi-au trimis raspuns la reclamatie de pe data de 5 ianuarie dar eu nu am primit nimic, oficiul postal nu are nimic). SIncer la momentul actual as dori rezilierea oricatui tip de colaborare cu ei desi sunt abonat din 2004, deci de 18 ani.
Multumesc
Daca au trecut acele 30 de zile in care puteam spune ca nu sunt de acord cu modificarea, nu se mai poate face nimic?
Deoarece nu ati exprimat punctul d evedere in intervalul comunicat,ulterior nu mai puteti solicita modificari contractuale
Puteti solicita comunicare factura prin email
Factura o primesc pe email, doar ca nu-i dau importanta. Primesc mesaj cu suma si platesc. Astfel de mesaje ar trebui trimise separat, nu pe o pagina secundara din factura. Nu inteleg termenul de 30 de zile....poate nu am acces in cele 30 de zile la factura.
Plus, cum se justifica cresterea de pret la un abonament existent daca ei au inca in oferta curenta acel abonament la pretul vechi de la data contractarii?
Dar cum trag unii concluzii....da, nu ma intereseaza
Dumneavoastra cititi intregul continut al fiecarei facturi de utilitati primite? Intotdeauna cea de-a doua pagina cuprinde detalii despre cum poti plati factura, sunt abonat de 18 ani, credeti ca sunt interesat sa citesc aceeasi informatie de 196 de ori? Nu credeti ca acet tip de informare ar trebui sa vina separat intr-o informare specifica si doar pentru acel subiect?