avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 648 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Discuţia la modă Salut! Sunt un elev dintr-un liceu teologic, am ...
Discuție deschisă în Discuţia la modă

Salut! Sunt un elev dintr-un liceu teologic, am studiat putin ...

Salut! Sunt un elev dintr-un liceu teologic, am studiat putin ROFUIP si Statutul elevului. Este un liceu cu internat si dupa ce am semnat regulamentul de ordine interioara am trecut putin si prin legislatia la care face referire, si am cateva dubii. Fiind un liceu teologic, "Unităţile de învăţământ se organizează şi funcţionează independent de orice ingerinţe politice sau religioase, în incinta acestora fiind interzise crearea şi funcţionarea oricăror formaţiuni politice, organizarea şi desfăşurarea activităţilor de natură politică şi prozelitism religios, precum şi orice formă de activitate care încalcă normele de conduită morală şi convieţuire socială" mai este valabil avand in vedere natura liceului? Este obligata prezenta la biserica si altare de seara, lucru la care nu vreau sa particip datorita religiei mele (ortodox si liceul este unul adventist)
Cel mai recent răspuns: Nastase Ionut , utilizator 08:12, 27 Ianuarie 2023
... o curiozitate: daca sunteti ortodox, de ce ati ales să mergeți la un liceu adventist???
sunt pe filologie in liceul asta, aici am prins loc

Cabinet individual de avocat „Petrescu C.” a scris:

... o curiozitate: daca sunteti ortodox, de ce ati ales să mergeți la un liceu adventist???

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Preot ortodox interzice ingroparea unei decedate adventiste in cimitirul ortodox Ares-3 Ares-3 [quot] O bunică de vreo 81 de ani, nu are parte de liniște nici pe lumea cealaltă. Femeia a făcut greșeala ca, acum 2 ani, să treacă la ... (vezi toată discuția)