avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 755 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Bună seara! Sunt profesor și am o mare dilemă. Sper ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Bună seara! Sunt profesor și am o mare dilemă. Sper să găsesc ...

Bună seara!
Sunt profesor și am o mare dilemă. Sper să găsesc un răspuns la dumneavoastră.
Sunt titular în două unități de învățământ. În una dintre ele este o colegă care vrea să se pensioneze, iar eu aș avea astfel posibilitatea de întregire a normei didactice într-o singură unitate. Conform calendarului din Metodologia de mobilitate, colega mea ar fi trebuit să depună cererea de pensionare până pe 20.01.2023. Nu a făcut-o, iar eu în acest moment am primit avizul CA pentru completarea normei în acea unitate, pentru un an. În cealaltă școală nu mai am ore.
Conform Codului muncii, colega mea are dreptul să depună cererea de pensionare oricând, până la împlinirea vârstei de 65 de ani (are 64).
Întrebarea mea este: ce se întâmplă cu catedra doamnei, dacă se pensionează pe 15 aprilie (de exemplu). Am în continuare prioritate la întregirea normei didactice, chiar dacă este în afara calendarului, sau postul doamnei intră la celelalte etape ale mobilității?
Metodologia este foarte ambiguă și nu am reușit să găsesc răspuns la această întrebare.
Vă mulțumesc frumos.
O seară frumoasă!

Alte discuții în legătură

Intregire norma didactica pentru profesor titular sau pretransfer? elzgeo elzgeo Buna ziua! Va rog frumos sa analizati urmatorul caz si sa-mi dati un sfat in ceea ce priveste interpretarea lui. Ma numesc M.A. si sunt titular ca ... (vezi toată discuția)
Nerespectarea legii in invatamant alex1333 alex1333 Sunt cadru didactic , titular in doua unitati , iar la una dintre ele am ramasa fara ore, deci in completare de norma, primita la cealalta unitate la care sunt ... (vezi toată discuția)