avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 530 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... intregire norma didactica pentru profesor titular sau ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

intregire norma didactica pentru profesor titular sau pretransfer?

Buna ziua!
Va rog frumos sa analizati urmatorul caz si sa-mi dati un sfat in ceea ce priveste interpretarea lui.
Ma numesc M.A. si sunt titular ca si profesor in doua scoli ce sa gasesc in comune diferite, pe catedra de istorie, avand specialitatea ISTORIE, conform diplomei de absolvire a Facultatii de Istorie, Bucuresti, la zi
La una dintre scoli, unde am si domiciliul, sunt incadrat pe 10 ore de istorie iar restul de 8, la scoala din comuna vecina.
In vara anului 2012, am absolvit Facultatea de Educatie fizica si Sport, Univ. Craiova, la zi, specializarea Educatie Fizica si Sport.
Ulterior acestui eveniment ma aflu intr-una din etapele existente in Calendarul miscarii personalului didactic pentru 2013/2014, in scoala unde am domiciliul dorind ca pe langa cele 10 ore de istorie sa fiu incadrat si cu cele 8 ore de educatie fizica(nefiind titular pe catedra de educatie fizica din aceasta scoala).
Am considerat ca ma incadrez la art. 24 din noua Metodologie cadru…pt 2013/2014, modificata, pentru intregirea normei didactice intr-o unitate de invatamant, conform specializarii/specializarilor din diploma/diplomele de absolvire, nespecificandu-se aici faptul ca:
- specializarea/specializarile necesare intregirii normei didactice trebuie sa existe in actul meu de numire pe post ca titular, cid oar pe diplomele de absolvire;
-asa cum este scris in art. 24 din Metodologia cadru…, la inceput se mentioneaza" cadrele didactice titularein doua sau mai multe unitati de invatamant SAU pe doua sau mai multe specializari pot sa-si intregeasca norma didactica…..