avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1588 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... neplata salariului
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

neplata salariului

Sunt angajata de 7 luni la firma actuala si de curand am ramas insarcinata. Sunt in concediu medical din cauza unor probleme. Nu am mai primit salariul de cateva luni, pe baza "crizei" financiare si tin sa mentionez ca de cand m-am angajat nu am semnat nici un stat de plata.Cum pot actiona sa pot sa-mi recuperez toti banii, avand in vedere ca primeam si bani la negru pe langa salariu, salariul de baza fiind foarte mic?
Cel mai recent răspuns: smeagull , utilizator 17:15, 25 Ianuarie 2010
Un prim demers ar fi o sesizare la Itm-ul de care apartineti, apoi sa apelati si la instanta pt recuperarea drepturilor (daca cei de la ITM nu reusesc sa-l "sperie" putin)
Daca nu ati facut-o deja, trebuie si sa informati (in scris si anexand o dovada medicala) angajatorul despre faptul ca sunteti insarcinata.

In privinta banilor primiti la negru, mai greu sa recuperati asa ceva. Si, din pacate, nici ca baza de calcul pentru indeminizatia de 85% nu ar putea fi avuti in vedere.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizaþia pentru concediu medical în cazul unei gravide cu contract de 2 ore pe zi, remuneraþie minimã gabrielacat gabrielacat buna ziua , am contract de munca pe perioada nedeterminata cu 2 ore pe zi cu venit de max 200 lei lunar trecut.Eu sunt insarcinata in luna 5 cu gemeni si e o ... (vezi toată discuția)
Nu si-a primit salariul de doua luni si cred ca exista si un contract de munca... doru.s doru.s buna ziua, prietena mea a lucrat la un club ca ospatarita, la un moment dat angajatorul a decis s-o da afara dupa ce nu i-a mai platit o luna si doua ... (vezi toată discuția)