avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 704 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Probleme vecini instrument muzical
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Probleme vecini instrument muzical

Buna ziua,
Locuiesc in chirie,si am o problema cu vecinii de dedesubt.Eu cant la flaut si sunt studenta la Consrrvator.Uneori se intampla sa nu pot studia acolo,si sa studiez acasa.Sub mine am niste vecini pensionari foarte deranjati de orice zgomot.Nu avem voie sa mutam mobila,sa mergem mai apasat,sa facem baie noaptea.Din cauza studiului meu,au venit de nenumarate ori la usa si au batut in teava sau au amenintat.La un moment dat au amenintat ca vor chema politia daca mai aud pasi noaptea.Ce se poate face in acest caz?Mentionez ca nu cant in afara orelor de liniste.Nu cred ca este corect...deja la pranz au spus ca nu mai vor sa auda muzica pana in 5...ceea ce am respectat.Ce as putea face sa nu mai am probleme cu ei?Antifonarea camerei este exclusa,deoarece nu eu detin apartamentul.Ar putea oare chema politia pentru asa ceva?
Cel mai recent răspuns: Crisscriss21 , utilizator 10:05, 5 Iunie 2023
Ar putea chema politia, dar nu vor avea cistig de cauza si nu cred c-o vor face.
Articolul 2
Constituie contravenție săvârșirea oricăreia dintre următoarele fapte, dacă nu sunt comise în astfel de condiții încât, potrivit legii penale, să fie considerate infracțiuni:
..........................
26) tulburarea liniștii locatarilor între orele 22,00-8,00 și 13,00-14,00 de către orice persoană prin producerea de zgomote, larmă sau prin folosirea oricărui aparat, obiect ori instrument muzical la intensitate mare în localurile sau în sediile persoanelor juridice, în locuințele persoanelor fizice sau în oricare alt loc din imobile cu destinația de locuințe ori situat în imediata vecinătate a acestora;
[ link extern ]
Daca respectati orele de liniste nu are politia ce sa va reproseze.
Multumesc!