avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1070 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Abuz - prestări servicii
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Abuz - prestări servicii

Bună seară,

Întâmpin o problema, sper sa ma puteți ajuta. În februarie 2023, am rezervat la o locație câteva camere, pentru rudele mele care vin din țară si din afară, pentru a participa la nunta mea ce va fi în August, anul acesta. Am un achitat un avans atunci, avem și act doveditor în acest sens, plus sms de confirmare achitare avans.

Astăzi în data de 25 Iunie, am fost înștiințați ca nu mai pot onora rezervarea noastră, pe temei ca vor sa cazeze un grup pe mai multe zile.

Ni s-a spus ca ni se va restitui avansul și ca vor încerca să ne caute cazare în alta parte, noi nefiind de acord, deoarece ne dorim familia sa ne fie aproape si sa beneficiem de serviciul pentru care am achitat un avans. În momentul de față nu mai găsesc locuri de cazare nicăieri în oraș fiind peste tot ocupat, fiind perioada concedii și alte evenimente. Ce este de făcut în acest sens?

Problema este ca nu pot beneficia de un serviciu pentru care am achitat un avans din timp pentru a avea liniște în perioada nunții, iar acum pe ultima suta de metri nu mai am loc de cazare pentru familia mea, întrucât cineva își permite sa facă un abuz și "ne-a dat afară " ( pe românește ).
Despre ce acord este vorba? Reclamatia la ANPC se face tocmai fiindca acordul este depasit. In cadrul procedurii reclamantul trebuie sa dovedeasca faptul ca a incercat sa se concilieze sau macar a incercat sa contacteze furnizorul.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna seara,
Protectia consumatorului nu va putea să ia nici o măsură. Mai ales că, așa cum menționați, au fost dispuși să vă returneze avansul și să vă caute alta cazare. In cel mai bun caz, aveți posibilitatea să vă găsiți alta cazare și să le cereți să va restituie diferența dintre preturile cazării, daca exista. Sfatul meu este sa vă luați avansul înapoi și să căutați alta cazare.
Succes și numai de bine!
Buna ziua,

Trimiteti o notificare, prin avocat, cu mentiunea ca, in cazul in care nu respecta angajamentul , va veti adresa instantei de judecata, cu urmatoarele pretentii:
-remiterea avansului remis.
-daune-interese pentru prejudiciu cauzat.
-plata cheltuielilor de judecata ocazionate de diferendul dedus judecatii, anume onorariul de avocat si taxa judiciara de timbru.


Daca ati utilizat un site sau o platforma , pentru a efectua rezervarea, constultati sectiunea intituala "TERMENI SI CONDITII", aceste fiind contractul de care sunt tinute partile.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme cu restaurantul pentru nunta!!! raul83 raul83 Am si eu o problema cu patronul restaurantului pe care l-am rezervat pentru nunta. Am rezervat restaurantul pentru nunta pentru 18 august anul curent iar acum ... (vezi toată discuția)
Restaurant neserios: au schimbat prețul convenit cu o săptămână înainte de nuntă. cum pot rezolva această situație, ținând cont de faptul că am plătit avans dar nu am contract? allexs96 allexs96 Buna sera, va scriu cu urmatoare situatie, tragic-comica.... Ma fac vinovat ca am programat nunta la un local total neinspirat, acum 4-5 luni. Ne-am uitat ... (vezi toată discuția)
Am achitat anul trecut 3.000 de lei avans pentru nuntă la un restaurant, dar avem un deces în familie și vrem s-o amânăm. nu putem recupera avansul, ce ne sfătuiți? u.catalin u.catalin Buna ziua, In data de 04 octombrie 2018, am achitat un avans de 3000 lei pentru nunta ce urma sa aiba loc in data de 07 septembrie 2019. In urma unui deces ... (vezi toată discuția)