avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 823 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua! Am și eu o nelămurire, poate reușiți ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua! Am și eu o nelămurire, poate reușiți să mă ajutați. ...

Buna ziua! Am și eu o nelămurire, poate reușiți să mă ajutați. Lucrez ca bibliotecar intr-o biblioteca publica si sunt încadrat pe un post de studii medii treapa IA. Am avut la angajare studii superioare și vechime în muncă, dar nu aveam vechime în specialitate. Astfel, ca să pot promova pe un post de studii superioare am mai făcut o facultate. Întrebarea mea este următoarea: dacă trec pe studii superioare mai pot avea gradul profesional IA? Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 05:28, 30 Iunie 2023
Promovarea personalului contractual într-o funcție pentru care este prevăzut un nivel de studii superior se face prin transformarea postului din statul de funcții în care acesta este încadrat într-un post prevăzut cu studii superioare de scurtă durată sau studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, al cărui grad profesional îi asigură cel puțin salariul de bază avut, cu menținerea gradației avute la data promovării.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Se poate transforma postul vacant asistent medical pl în post ... Ioachim2008 Ioachim2008 Se poate transforma postul vacant asistent medical PL în post vacant asistent medical S? (vezi toată discuția)
Buna ziua, sant functionar public intr-o primarie. postul pentru ... j.c.m j.c.m Buna ziua, sant functionar public intr-o primarie. Postul pentru care am sustinut examen la angajare a fost de studii medii. Eu sant absolventa de facultate ... (vezi toată discuția)