avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 385 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna seara Am o întrebare , și anume : Un comerciant ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna seara Am o întrebare , și anume : Un comerciant ,mai exact ...

Buna seara
Am o întrebare , și anume : Un comerciant ,mai exact o franciza administrată de x,y,z , are voie sa nu-mi permită să iau mai mult de 3 promoții ( de ex la țigări ) pe motivul că regulamentul prevede că o persoană poate lua 3 promoții pe campanie ? Nu mi se pare normal că această triere sa o poată face un văzător din acest magazin , să decidă dacă am fost sau nu de 3 ori . Eu poate am frați gemeni sau persoane care seamănă cu mine . Cred că nu sunt relevante camerele din magazin că proba , pentru că aceste filmări sunt date cu caracter personal și o identificare personală , faciala ,nu o pot face decât organele competente respectiv poliție , jandarmerie . Toate magazinele au tot felul de promoții și nu se îngrădește nimănui dreptul de a cumpăra un anumit număr decât poate poate fi condiția x bucăți pe un bon fiscal , in nici un caz să facă un vânzător trierea după chipul unei persoane ....
Ce este de făcut în acest caz ? Va mulțumesc.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca asa e regulamentul, trebuie respectat, nici nu ar fi trebuit sa incercati sa luati mai multe, nu sa sperați sa nu va recunoasca vanzatorul. Adresati-va francizorului si anpc-ului, vedeti daca vi se da dreptate.
Nu cunosc regulamentul, dar cred ca e scris undeva pe site, pe un pliant etc.
Ultima modificare: Sâmbătă, 22 Iulie 2023
gi-jane2, moderator
Da , ok . Numai că mi se pare ciudat că cineva sa te urmărească și țină cont de cate ori cumperi ceva ...


gi-jane2 a scris: