avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 168 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... buna ziua sunt medic si am obtinut titlul de doctor in ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

buna ziua sunt medic si am obtinut titlul de doctor in stiinte ...

buna ziua
sunt medic si am obtinut titlul de doctor in stiinte in 2008 si imi desfasor activitatea in domeniul in care am doctoratul
De la spital primesc suma pt doctorat in valoare de 950 lei variabil in functie de nr de zile lucrate
Deci nu se aplica legea 153/2017 in cazul meu ?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:48, 9 Septembrie 2023
Adresați o cerere în scris la conducere ca sa primiți răspuns în scris.

București 2023
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca primiti sporul de doctorat cum nu se respecta legea?
intrebarea mea era daca conform legii 153/2017 sporul este de 50% din salariul brut minim pe economie de ce pe fluturasul meu apare suma de 950 lei cand lucrez o luna completa ?
950 lei nu reprezinta 50% din salariul brut minim pe economie
deci mai exista o alta prevedere legislativa care spune ca sporul de doctorat este " suma fixa 950 lei " ?
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
1. Personalul care deţine titlul ştiinţific de doctor beneficiază de o indemnizaţie lunară pentru titlul ştiinţific de doctor în cuantum de 50% din nivelul salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată, dacă îşi desfăşoară activitatea în domeniul pentru care deţine titlul.