avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 549 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Ce cod CAEN trebuie sa am?
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Ce cod CAEN trebuie sa am?

Bună ziua! Ce cod CAEN trebuie sa am daca ma ocup cu adăugarea produselor în magazine online? Eu nu fac site-uri, nu sunt programator, nici copywriter sau content writer. Site-urile sunt deja create, iar eu doar introduc continutul pe site-uri (text/imagini/video), informatii despre produse dorite de client (pe care le gasesc la furnizori despre produse, sau pe care le traduc ori rescriu, in unele cazuri). Dupa cerinte, aceste date le pot centraliza in excel/google sheets (care vor fi ulterior incarcate pe sit) sau le urc direct pe site (am cod de utilizator pentru a lucra pe platforma clientului). Momentan, codul meu caen este 6311, insa potrivit descrierii nici macar ANAF nu a stiut sa imi spuna daca serviciile mele pot fi incluse aici, sau/si in noile coduri care vor fi impozitate cu 3% in curand (ex 6201, 5829). Eu pun pe factura Prestari servicii website, ori Introducere date website, conform cu contractul nr x, iar in contract de obicei scriu Introducere si prelucrare date, constand in research, documentare produse, editare de texte si imagini, conform informatiilor oferite de beneficiar. Management de continut constand in incarcarea, prelucrarea si/sau verificarea informațiilor si imaginilor pe platforma web a clientului. E corect asa? Cei de la insse au spus ca pare ok 6311, cei de la anaf au raspuns ca n-au informatii, desi poate sa intre la "activitati conexe", dar ca da, se poate interpreta in cazul unui control. Cum fac sa scap de riscul interpretarii? Schimb caenul? Schimb descrierea serviciului in contract si pe factura?
Ultima modificare: Luni, 25 Septembrie 2023
george-neagu, moderator

Alte discuții în legătură