Buna ziua,
Urmeaza sa ma casatoresc in cateva luni. Logodna a avut loc acum 2 ani, am decis sa stabilim nunta cu 2 ani mai tarziu astfel incat sa ne putem ocupa ce orice problema apare si sa putem sa facem totul frumos si corespunzator. Insa, nu pot sa nu remarc ca din perioada imediat urmatoare a anuntarii logodnei a inceput sa ne mearga rau. Extrem de rau.
Context - Evenimente anterioare:
Cu aproape un an inainte am inceput sa lucrez ca manager la o agentie digitala din Anglia. Aceasta firma nu avea sucursala in Romania, astfel a trebuit sa ma interesez de ce trebuie sa fac a.i. sa-mi desfasor activitatea conform. Am decis sa fac acest pas deoarece a fost singura oportunitate sa avansez in cariera dupa ani de munca suplimentara la corporatie fara nici o marire si cu o oferta putin mai buna ca cealalta dar tot cu aproximativ 36% mai mica decat salariul mediu de pe piata pentru functia pe care o detineam. Noul salariu era decent si aproape de pretul de pe piata.
Context - Relatia cu ANAF: