avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1279 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Declarare furt acte identitate
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Declarare furt acte identitate

Buna seara, revin la dumneavoastra cu o problema din pacate. In seara aceasta in jurul orelor 17-18 mi s-a furat portofelul cu toate documentele(carte identitate,legitimatie student,carnet student,card ING,card Raiffeissen,abonament activ pe RATB si Metrorex , chitante de la facultate inclusiv pe anul universitar 2008-2009 atat pe numele meu dar si pe numele logodnicului meu si cartea lui de alegator) Intrebarea mea este: Din moment ce nu sunt rezidenta in Bucuresti iar locul meu de nastere este la 400 de km mai pot sa declar ca actele au fost furate? Tin sa mentionez ca eu voi avea nevoie de acte foarte curand deoarece sunt studenta si fara C.I nu pot sa imi refac restul de acte inclusiv cardul.
Cel mai recent răspuns: Marie_Ann , utilizator 11:23, 31 Ianuarie 2010
Am reusit intr-un final sa am dovada dupa ce m-au plimbat de la o sectie de politie la alta, am fost la metrorex si bineinteles mi-au spus ca abonamentul se poate bloca dar ca nu pot sa restituie perioada de valabilitate ramasa pe abonament. Democratia din Romania.
As dori sa va mai intreb,cum pot face sa mi se elibereze cartea de identitate in maxim 1 zi deoarece locul meu de nastere este la 400 de km iar eu trebuie sa ma intorc la Bucuresti unde sunt studenta si este evident ca am nevoie urgenta de acte si ca nu pot astepta 10-15 zile pana se elibereaza in mod normal cartea de identitate. Si chiar daca as fi din Bucuresti mi se pare o prostie sa lasi o persoana sa stea fara cartea de identitate 10-15 zile. Asta fiind parerea mea si sunt convinsa ca nu doar eu gandesc asa.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură