avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 263 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Am și eu o întrebare, am avut un contract la Telekom ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Am și eu o întrebare, am avut un contract la Telekom de foarte ...

Am și eu o întrebare, am avut un contract la Telekom de foarte mulți ani și am fost mulțumit de serviciile lor. Problema a apărut în ultimii 2 ani. Am locuit și lucrat în altă țară timp de vreo 4 ani timp in care mi-am păstrat abonamentul și contractul de la Telekom de fiecare data. La ultima vizită de acum 2 ani in țară am prelungit abonamentul din nou pentru serviciile Telekom, însă în momentul în care am refăcut contractul cred că persoana respectivă a uitat să îmi activeze serviciul de roaming pe care îl foloseam și de care aveam nevoie. Inițial nu am observat asta deoarece după reînnoirea contractului eram încă Romania iar serviciile funcționau în mod normal. Problema a apărut atunci când am plecat din nou în afara țării și am observat că serviciile nu îmi funcționează. Să iau legătura cu Telekom nu aveam cum in mod direct, deoarece nu îmi funcționau serviciile. Inițial am crezut că ar fi ceva temporar și pentru că găsisem alternative sa folosesc alta cartelă din UK nu am dat foarte multă atenție, dar factura o plăteam in continuare. Când am observat că problema persista foarte mult și chiar am avut nevoie in special de acel număr am realizat că serviciul de roaming este inactiv pe cartela mea. Am incercat sa iau legătura cu Telekom și să rezolv problema prin diverse metode până când într-un final am reușit să îi sun de pe numărul soției și să încerc să îmi rezolv problema cu serviciile lor pe numărul și contul meu. Ei mi-au comunicat scurt și sec că modificarea serviciului de roaming nu se poate face prin telefon deși identitatea mi-a fost confirmată prin telefon și că trebuie să mă prezint într-o sucursala de-a lor pentru asta, ceea ce părea ilogic din moment ce le-am zis că locuiam în UK și lucram acolo iar deplasarea doar pentru asta nu îmi era posibilă atunci. Am incercat de vreo 2 ori sa găsesc soluția cu alt agent de-al lor și am avut același deznodământ. Din momentul in care mi-a fost clar că nu pot să mă folosesc de serviciile lor sub nici o formă dar în continuare plăteam pentru acestea, am decis sa opresc și plată, asta a durat vreo 6 - 7 luni, m-am reîntors în țară definitiv anul trecut și am fost din nou fizic la ei sa incerc sa găsesc o soluție unde am aflat că am o datorie de 1300 lei pentru niste servicii pe care nu le-am folosit și nu le puteam folosi din cauza lor, am platit in de 700 de lei în speranța că îmi pot pastra numărul și să refolosesc serviciile lor din nou, atunci mi-au spus că nici asta nu se poate pentru că numărul a fost dezactivat din cauză că nu a fost folosit o perioada lungă. Am cerut soluții nu mi-au oferit vreo opțiune și am rămas cu o datorie de 630 și ceva de lei la ei pe care am avut intenția bsa o plătesc dar nu toată odată. Nu am fost ajutat nici în acest fel și acum am aflat că dosarul a fost predat către kredyt incaso. Eu am sunat la această firma mai devreme le-am comunicat situația și am încercat să obțin o soluție pentru problemă, suma nu este extrem de mare, dar nu o pot plati toată odată în aceeași lună. Le-am cerut să îmi comunice o soluție sa o pot face in 2-3 rate cumva și mi-au zis că nu se poate că dosarul este programat spre instanța la sfârșitul lunii. Acum doresc și eu niste opțiuni cat de mult mă poate afecta asta cat de multă dreptate au, și cum pot găsi o soluție pentru aceasta problema, daca cineva îmi poate oferi o îndrumare, un sfat ceva. Va mulțumesc, îmi cer scuze pentru mesajul lung.
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 15:06, 10 Noiembrie 2023
Sfatul meu este sa va asumati paguba si sa nu o mai mariti aiurea.
Adica... firma de recuparare o sa tergiverseze problema cel putin 3 ani ( termenul de prescriptie) si in toata aceasta perioada o sa se adune dobanda, dobanda si sold ce o sa trebuiasca sa le platiti daca se ajunge in instanta si pierdeti procesul...

Cat despre roaming... nu folosesc aceasta retea dar am gasit asta pe site-ul dumnealor
[ link extern ] /
Este normal ca si client sa fiu lipsit de servicii din greseala lor si sa mai si platesc in continuare pentru serviciile respective ?
Corect nu este dar asa se intampla cand lucrezi cu oamenii, pot gresi, intentionat sau nu... si de aceea trebuie sa i verifici...

Legat de activarea serviciului de care vb. din strainatate, aveti in link-ul de mai sus pasii ce ar fi trebuit sa i urmati...
Cum am spus si mai sus, nu folosesc serviciile dumnealor si nu stiu daca ar fi functionat metoda de mai sus, dar, daca ati fi incercat, ati fi avut un motiv sa le spuneti ca nu le merg serviciile si este vina lor ca nu puteti beneficia de roaming, nu a dvs.

Ati mai putea sa le faceti o sesizare, ca nu ati stiut de metoda din link-ul de mai sus si ca nici operatorii cu care ati discutat nu v-au indrumat sa o folositi... Sau o cerere scrisa in care sa i intrebati care sunt metodele de activare a roaming-ului din strainatate si sa cereti ca raspunsul sa fie in scris.
Sau intrebati operatorul telefonic de metoda de mai sus, daca este valabila, si apoi il intrebati de ce nu v-a fost comunicata si de colegii dumnealui cand ati sunat atunci si vedeti ce spune...
Ultima modificare: Joi, 9 Noiembrie 2023
Ionut.ion, utilizator
roamingul n-a fost activat niciodata?
Ba da a fost activat de fiecare data cat am fost in UK, pentru că lucrăm acolo și foloseam serviciile lor. Dar ultima data îmi expirase contractul, și la prelungirea acestuia cumva serviciul de roaming a fost scos din pachet. Și de acolo au apărut toate problemele

adriandimitriu a scris:

roamingul n-a fost activat niciodata?

Alte discuții în legătură

Am fost obligat sa-mi schimb si prelungesc abonamentul la telekom ca sa am roamingul activat! JavidKa JavidKa Buna ziua! Eu am avut abonament nelimitat de mobil pe Telekom. Cand am fost plecat in vacant Belgia am sesizat ca nu am roamingul activat dupa care am sunat ... (vezi toată discuția)
Abuz companie telefonie mobila Ramo101 Ramo101 Buna ziua, As avea si eu o intrebare referitoare un conflict pe care il am cu compania de telefonie. In luna august 2013 am vrut sa achizitionez un ... (vezi toată discuția)
Problema vodafone Niclaudia Niclaudia Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu un sfat sau recomandare cum ar trebui sa procedez in urmatoarea situatie: Am abonament cu Vodafone de prin 2004. Nu am avut ... (vezi toată discuția)