Am și eu o întrebare, am avut un contract la Telekom de foarte mulți ani și am fost mulțumit de serviciile lor. Problema a apărut în ultimii 2 ani. Am locuit și lucrat în altă țară timp de vreo 4 ani timp in care mi-am păstrat abonamentul și contractul de la Telekom de fiecare data. La ultima vizită de acum 2 ani in țară am prelungit abonamentul din nou pentru serviciile Telekom, însă în momentul în care am refăcut contractul cred că persoana respectivă a uitat să îmi activeze serviciul de roaming pe care îl foloseam și de care aveam nevoie. Inițial nu am observat asta deoarece după reînnoirea contractului eram încă Romania iar serviciile funcționau în mod normal. Problema a apărut atunci când am plecat din nou în afara țării și am observat că serviciile nu îmi funcționează. Să iau legătura cu Telekom nu aveam cum in mod direct, deoarece nu îmi funcționau serviciile. Inițial am crezut că ar fi ceva temporar și pentru că găsisem alternative sa folosesc alta cartelă din UK nu am dat foarte multă atenție, dar factura o plăteam in continuare. Când am observat că problema persista foarte mult și chiar am avut nevoie in special de acel număr am realizat că serviciul de roaming este inactiv pe cartela mea. Am incercat sa iau legătura cu Telekom și să rezolv problema prin diverse metode până când într-un final am reușit să îi sun de pe numărul soției și să încerc să îmi rezolv problema cu serviciile lor pe numărul și contul meu. Ei mi-au comunicat scurt și sec că modificarea serviciului de roaming nu se poate face prin telefon deși identitatea mi-a fost confirmată prin telefon și că trebuie să mă prezint într-o sucursala de-a lor pentru asta, ceea ce părea ilogic din moment ce le-am zis că locuiam în UK și lucram acolo iar deplasarea doar pentru asta nu îmi era posibilă atunci. Am incercat de vreo 2 ori sa găsesc soluția cu alt agent de-al lor și am avut același deznodământ. Din momentul in care mi-a fost clar că nu pot să mă folosesc de serviciile lor sub nici o formă dar în continuare plăteam pentru acestea, am decis sa opresc și plată, asta a durat vreo 6 - 7 luni, m-am reîntors în țară definitiv anul trecut și am fost din nou fizic la ei sa incerc sa găsesc o soluție unde am aflat că am o datorie de 1300 lei pentru niste servicii pe care nu le-am folosit și nu le puteam folosi din cauza lor, am platit in de 700 de lei în speranța că îmi pot pastra numărul și să refolosesc serviciile lor din nou, atunci mi-au spus că nici asta nu se poate pentru că numărul a fost dezactivat din cauză că nu a fost folosit o perioada lungă. Am cerut soluții nu mi-au oferit vreo opțiune și am rămas cu o datorie de 630 și ceva de lei la ei pe care am avut intenția bsa o plătesc dar nu toată odată. Nu am fost ajutat nici în acest fel și acum am aflat că dosarul a fost predat către kredyt incaso. Eu am sunat la această firma mai devreme le-am comunicat situația și am încercat să obțin o soluție pentru problemă, suma nu este extrem de mare, dar nu o pot plati toată odată în aceeași lună. Le-am cerut să îmi comunice o soluție sa o pot face in 2-3 rate cumva și mi-au zis că nu se poate că dosarul este programat spre instanța la sfârșitul lunii. Acum doresc și eu niste opțiuni cat de mult mă poate afecta asta cat de multă dreptate au, și cum pot găsi o soluție pentru aceasta problema, daca cineva îmi poate oferi o îndrumare, un sfat ceva. Va mulțumesc, îmi cer scuze pentru mesajul lung.
daca a expirat contractul, el nu se mai prelungeste, ci se intocmeste un contract nou, se negociaza clauzele, etc., ca la inceput.
dvs ati crezut ca e o prelungire (ca si acum, de altfel), nu ati cerut roaming, persoana din fata dvs n-a intrebat si n-a completat.
Problema vodafone
Niclaudia
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu un sfat sau recomandare cum ar trebui sa procedez in urmatoarea situatie:
Am abonament cu Vodafone de prin 2004. Nu am avut ... (vezi toată discuția)