avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 319 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Alocație după împlinirea vârstei de 18 ani, ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Alocație după împlinirea vârstei de 18 ani, urmând cursuri la liceu seral.

Salutare, eram curios dacă pot beneficia în continuare de alocația primită de la stat având în vedere că am vârstă de 18 ani și sunt elev la un liceu seral, pe care l-am început după terminarea clasei a-11 a profesională. Din alte postări îmi este greu să deduc dacă da sau nu. Legea spune, că cei care au vârsta de 18 ani împlinită primesc alocația cu condiția sa urmeaze cursuri liceale dar nu știu în ce măsură seralul se încadrează conform legii în termenul de "liceal".
Cel mai recent răspuns: luaps1003 , utilizator 11:50, 20 Ianuarie 2024
Alocația de stat pentru copii se acordă și tinerilor care au împlinit vârsta de 18 ani, care urmează cursurile învățământului liceal sau profesional, organizate în condițiile legii, până la terminarea acestora, precum și tinerilor cu handicap care urmează o formă de învățământ preuniversitar prevăzută de lege, dar nu mai târziu de împlinirea vârstei de 26 de ani.

Legea nu distinge, cursuri de zi sau seral.

Învățământul liceal se organizează în licee teoretice, licee vocaționale și licee tehnologice și cuprinde clasele a IX-a-a XII-a pentru învățământul cu frecvență și clasele a IX-a-a XIII-a pentru învățământul cu frecvență seral și învățământul cu frecvență redusă.

in speta, primiti alocatie.
Am înțeles, super. Mulțumesc de răspuns.
Ultima modificare: Sâmbătă, 20 Ianuarie 2024
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Continuarea studiilor Gabriela71 Gabriela71 Buna ziua as dori sa stiu daca o persoana care a terminat acum cativa ani doar 10 clase mai poate continua studiile.Problema este ca nu are nici o dovada a ... (vezi toată discuția)