avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1265 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Bună ziua. Ieri am primit o amendă ...
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Bună ziua. Ieri am primit o amendă contravențională pentru ...

Bună ziua. Ieri am primit o amendă contravențională pentru depășirea liniei dublu-continue și mers pe contrasens.

În procesul verbal scrie:
Act normativ: OUG 195/2002
Articol Sancționare 102/2.

Act normativ: OUG 195/2002
Articol Sancționare 101/3 6 puncte penalizre 990 lei amenda.

Am căutat în codul rutier la articolele respective și liniile respective, dar nu am găsit legi care să aibă legătură cu ce am pățit eu. Scrie de ce legi abrogate.

Vă rog frumos, dacă mă puteți ajuta... poate pot să anulez procesul verbal cumva.. sunt student și sunt vai capul meu.

Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: latka , utilizator 13:39, 4 Februarie 2024
Asta e varianta actualizată la zi : [ link extern ]
Art. 101 alin 3 litera g e cel cu depășirea.
Art. 102 alin 2 care face trimitere la 108 alin 1 litera d pct. 5 cred ca e cel cu circulatia pe sens opus trecând peste linie dubla continuă.
Ultima modificare: Duminică, 4 Februarie 2024
latka, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua! mi-a fost intocmit un proces verbal pentru incalcarea ... alexc1708 alexc1708 Buna ziua! Mi-a fost intocmnit un proces verbal pentru incalcarea art. 41 alin. 1, din OUG nr. 195/2002. (Se interzice circulatia pe sens opus, cu exceptia ... (vezi toată discuția)
Proces verbal de contraventie-rutiera stecki stecki Buna ziua! Vreau sa Va intreb se poate anula un proces verbal in instanta daca descrierea faptei nu coincide cu incadrarea in textul de lege, adica mai precis ... (vezi toată discuția)