avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 665 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale inregistrare fiscala srl
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

inregistrare fiscala srl

dupa efectuarea procedurii de infiintare srl la registru comertului, care sunt formalitatile necesare in vederea inregistrarii fiscale a societatii? m-ar interesa ce acte sunt necesare, cam cat ar dura procedura si daca exista ceva taxe ce trebuiesc platite pentru eliberarea certificatului de inregistrare fiscala . multumesc
Cel mai recent răspuns: CLASOR CONSULT , Consilier juridic 18:10, 2 Februarie 2010
pentru ce tip de SRL ati optat? platitor TVA, neplatitor de TVA?
Sunt foarte multe persoane care se ocupa de acest lucru, din cate stiu eu infiintarea un SRL dureaza aproximativ 2 saptamani si costa ceva peste 1000 lei. Daca gasesti persoana potrivita atunci acela te va ajuta la avize si tot ce mai ai nevoie pentru buna functionare . Dupa ce ai Actul constitutiv, certificatul de inregistrare si certificatul constatator trebuie sa te inregistrezi la ADM financiara de unde apartine sediul social cu formularul 010 pentru stabilirea vectorului fiscal. La adm fianciara nu trebuie sa platesti nimic.
Sfatul meu ar fi ca inainte de a infiinta un SRL ar trebui sa cunosti niste amanunte si sa te sfatuiasca un contabil sau o persoana avizata, ce anume doresti sa faci si cum este mai avantajos pentru tine sa te inregistrezi de la inceput. Platitor de TVA sau nu si alte lucruri importante.
neplatitor de TVA

Este un avantaj, pana la atingerea plafonului de 35000 euro nu vei plati TVA, de obicei firmele in faza de inceput nu au investitii si nu prea au cum sa ajunga la situatia de primi TVA; de regula datoreaza TVA. Sau chiar daca vei considera la un moment dat ca ai vrea sa devii platitor fara a atinge plafonul vei putea opta pentru a deveni platitor de TVA oricand.
Cred ca ai gandit bine.
just.rain a scris:

neplatitor de TVA


1. Mergeti la administratia financiara si depuneti declaratia 010 - la depunerea declaratiei 010 sfatul meu este sa va consultati cu un contabil cand redactati documentul.

2. Achizitionati de la administratia financiara ”registrul unic de control”. Costa in jur de 30 RON.

3. Achizitionati de la un magazin cu formulare tipizate: registrul inventar, registrul jurnal, registrul de casa. si nir (doar in cazul in care aveti un magazin, daca este firma de prestari servicii nu este necesar acest document)

4. Angajati un contabil. Sfatul meu este ca fiind la inceput, sa va orientati catre o societate comerciala care presteaza servicii de contabilitate. Daca angajati un contabil, atunci acesta ar trebui sa aiba un salariul minim de 1200 ron, pe cand cu o firma de contabilitate, avand in vedere ca sunteti la inceput, puteti sa negociati un onorariu intre 300 si 600 ron, in functie de serviciile pe care le solicitati.
Ultima modificare: Marți, 2 Februarie 2010
CLASOR CONSULT, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cerere alinaion82 alinaion82 Buna ziua! Spune-ti-mi va rog cum tb sa arate cererea prin care o firma doreste sa devina platitoare de tva? Si ce acte tb depuse? va multumesc frumos! (vezi toată discuția)
Infiintare firma sau pfa andreiunicat andreiunicat Buna tuturor , Am si eu o nelamurire de 2 ani ma ocup de pagini web freelancer mai bine zis pana acum nu am fost nevoit sa dau facturi sau chitanta pentru ... (vezi toată discuția)
Vector fiscal Marius M Marius M Bine v-am gasit! In noiembrie 2014, un grup de 4 prieteni au infiintat un SRL. In actele de infiintare intocmite de o firma de \\"infiintari firme\\", firma ... (vezi toată discuția)