Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Compania contractata pentru servicii de design interior nu a livrat proiectul in termenul din contract.
Am trimis catre dansii un email solicitand rambursarea fondurilor platite pentru acest contract explicand faptul ca termenul stabilit in contract a expirat insa nu primesc nici un raspuns. Nu au fost cooperanti pe durata contractului si nu pare ca sunt cooperanti nici acum. Ce ma sfatuiti sa fac ?
Depinde ce scrie în contract legat de nerespectarea termenului de livrare. Bine ar fi să le trimiteți o notificare și dacă nu cooperează, îi dați în judecată.
nu scrie nimic legat de nerespectarea termenului de livrare. ce se poate face in aceasta situatie ? Avand in vedere ca sunt persoana fizica, ar putea OPC sa intervina ?
Chiar dacă intervine OPC-ul nu se întâmplă nimic. Trebuie să-i dați în judecată dacă nu au predat proiectul. Și-au luat banii și au uitat să lucreze. Seamănă a țeapă.
acum ca le-am trimis solicitarea de rambursare a aparut miraculos proiectul. am spus ca nu mai sunt interesat de proiect si ca suntem in afara contractului. Proiectul ar fi trebuit sa imi fie prezentat pentru feedback si modificari in timpul contractului. Din cauza ca am spus ca voi lucra cu altcineva mi-au trimis un link cu proiectul in mail si au zis ca ei si-au facut treaba si ca e vina mea ca am stabilit data de receptie dupa data de expirare a contractului. In realitate nu am stabilit niciodata cu ei data de receptie pt ca habar nu aveam in ce stare se afla proiectul si niciodata nu m-a contactat nimeni din partea lor. Avand in vedere aceasta situatie, am sanse sa imi recuperez banii. ?