Intai si-ntai, cum ziceam mai sus, trebuie sa actionati legaal, caci termenele curg in favoarea dezvoltatorului. Timpul cat discutati cu el schimbati emailuri, cititi pe net si cautati raspunsuri aproximative, care nu va pot rezolva legal problema, acest timp curge in favoarea lui.
Pe de alta parte, nu imi dau sema daca problema dv. se poate incadra la vreo garantie de 10 ani, la prima vedere pare un viciu ascuns, ceea ce inseamna un termen de prescriptie de 3 ani, adica va poate comunica dezvoltatorul, in mod oficial, ca nun are chef sa il repare si, daca este acest tip de viciu, nu prea aveti ce face.
De aceea, cand apare o problema de acest fel, mai ales ca este vorba de zeci de mii de euro pentru un imobil, informati-va, cu contractul in mana si cu descriere situatiei de fapt, la un avocat. In situatia de acum, ar fi bine sa va amintiti cand exact ati descoperit problema si sa vedeti poate-poate mai sunteti in termen, sa il notificati, puneti in intarziere, dati un termen, altfel instanta.
Altfel, va impacati cu situatia si dati banii unui instalator.