avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 756 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Autorizari import pompe de san
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Autorizari import pompe de san

Buna seara,
As vrea sa import pompe de san, am nevoie de ceva autorizatie pentru comercializare?

Multumesc!
Ultima modificare: Luni, 3 Februarie 2025
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: vl06737 , utilizator 22:48, 3 Februarie 2025
pompele de san sunt dispozitive medicale. pentru comercializare gasiti info aici: [ link extern ] /

adriandimitriu a scris:

pompele de san sunt dispozitive medicale. pentru comercializare gasiti info aici: [ link extern ] /

Dispozitiv medical – Dacă pompa de sân este destinată utilizării pentru tratarea unei afecțiuni medicale, cum ar fi stimularea lactației la mamele cu probleme de alăptare sau pentru hrănirea bebelușilor prematuri în spital, atunci poate fi clasificată ca dispozitiv medical. În acest caz, trebuie să îndeplinească cerințele stricte de reglementare (ex. FDA în SUA, MDR în UE).
2. Produs de consum – Dacă este vândută ca un simplu accesoriu pentru confortul mamei și nu pentru o utilizare medicală strictă, atunci este considerată un produs de consum și nu trebuie să respecte aceleași reglementări ca un dispozitiv medical.

Eu asta am inteles

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Externare nou-nascuti la cerere Raresh_81 Raresh_81 Buna seara, Ma confrunt cu urmatoarea situatie. Sotia a nascut gemeni duminica trecuta (20 iulie). Desi copiii pun in greutate si au o stare generala buna, ... (vezi toată discuția)
Recurs- program de vizita minor ramgam ramgam Buna seara, Am dori sa stiu daca pot sa fac recurs la o solutie data intr-un proces pt vizitare minor. Copilul are 1 an si 2 luni, e alaptat, are un ... (vezi toată discuția)