avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 222 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii cati bani trebuie sa primesc?
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

cati bani trebuie sa primesc?

Buna ziua! Am o nelamurire de aproximativ 3 luni sunt in concediu medical cod 1 pentru iminenta de avort .Salariul meu brut este 1100ron. Pe lunile noiembrie, decembrie am primit cate 980 de ron ,ca in luna ianuarie sa primesc 688 de ron.De ce ? Am acelasi cod 1, am inregistrate 10 zile de concediu cu acut si restul subacut. Va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine !
Ultima modificare: Joi, 11 Februarie 2010
BALINCA NICOLETA, utilizator
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 13:50, 12 Februarie 2010
salariul brut este de 11000 ron???
Este cod 1 indemnizatie cel din ianuarie,dar este acelasi diagnostic si medicalul este initial sau in continuare?
Inclusiv cel din ianuarie are acelasi diagnostic si cod ca si celelalte si este in continuare.
Ceva nu este bine pentru ca diferenta este semnificativa.

in situatia prezentata de dvs. singura modificare o reprezinta faptul ca in dec 2009 sunt 21 zile lucratoare,iar in ian 2010 sunt 20 zile lucratoare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plata cm nicoletag nicoletag cum se calculeaza un CM pentru toata luna mai 2010? cod indemniz 01 cod diagnostic 745 subacut sal brut aprilie = 1076 sal brut martie = 1076 sal brut ... (vezi toată discuția)
Concediul medical poate influenta modul de calcul al indemnizatiei de crestere copil? anicoleta anicoleta Buna ziua, Nu stiu daca concediul medical pate influenta modul de calcul si implicit suma cuvenita aferenta indemnizatiei de crestere copil? Lucrez la ... (vezi toată discuția)