Buna ziua! Am un cabinet psihologic deschis la sfarsitul anului 2023 si incerc sa imi tin momentan singura contabilitatea. In primele luni ale anului 2024 nu am avut incasari, dar a trebuit sa platesc chiria spatiului,dotarile cabinetului,utilitati,intretinere etc. Aceste cheltuieli le-am facut din banii proprii. Trebuie sa fac un contract de imprumut intre mine persoana fizica si cabinet sau dispozitii de incasare pt a justifica banii? Deasemenea,proprietarul spatiului plateste intretinerea si utilitatile pe iar eu ii dau banii pe baza chitantelor. Trebuie sa fac deconturi pe numele meu si dispozitii de plata? Va multumesc!
Nu este nevoie de contract de imprumut.
Pentru partea de "dotari" este insa necesara dovada platii.
Legat de utilitati, aveti mentionat in contract ca sunt in sarcina Dvs.?
Multumesc pentru raspuns. Da, este mentionat ca platesc eu utilitatile. In primele luni, pe chitanta de plata a intretinerii era trecut numele proprietarului, pana cand am fost la asociatia de proprietari si am rugat administratora sa scrie " plata pentru cabinet individual..." . Am facut dispozitie de plata pentru chitantele in care a fost trecut doar numele proprietarului apartamentului in care imi desfasor activitatea. Este in regula asa? Multumesc.
Bună ziua! Sunt administrator la o firmă , unde soțul meu este asociat unic. Firma este pe 0, fără activitate de 20 ani. Pe firma avem 2 terenuri . Au fost depuse la zi balanțe, bilanț. În contabilitate apare o sumă , datorie la niște furnizori de acum 20 ani. În realitate nu este nici o datorie , doar ca la vremea respectivă, contabilul nu a operat în contabilitate. Furnizorii erau din SUA, nu mai există, nu au făcut nici o notificare în 20 ani . Întrebarea mea este cum S ar putea face o rectificare pentru această sumă prescrisă?
Vă mulțumesc!