avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 234 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Declarare INAPT medical in ACADEMIA MILITARA
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Declarare INAPT medical in ACADEMIA MILITARA

Buna ziua .
Sunt studenta a ACADEMIEI MILITARE - Sectia Medicina Militara .
Anul III de studiu .
In urma unui control de rutina ( de 1 luna ) , s-a descoperit ca am dobandit o boala diabetica - diabet de tip 1 .
Am doua intrebari :
1. Exista posibilitatea sa fiu declarata inapta - medical si sa fiu exmatriculata din academia militara ?
2. Pot sa imi continui cariera militara si sa devin medic militar ?
Va multumesc !
Cel mai recent răspuns: MHC_Valea_Mare , utilizator 16:39, 7 Mai 2025
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Va trebui, sa va adresati compartimentului medical al academiei/ compartmentului din cadrul unitatii care deseveste academia.
Inapt medical inseamna ca nu puteti presta activitatea pentru care va pregatiti.
Banuiesc ca va puteti transfera la o facultate de medicina civila.
Buna ziua .
Va multumesc pt raspunsul si opinia dvs .
Eu doresc sa continui cariera medicala .
Speram sa existe aceasta posibilitate .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Exmatriculare facultate drept an 4 andrei_021 andrei_021 Buna seara, Ma puteti ajuta cu un raspuns la urmatoarea situatie? Exmatriculare de la facultatea de drept in ultimul an de studiu pe motivul unor restante ... (vezi toată discuția)
Studentă declarată inapt militar cu scoaterea din evidenta, anii 1985: dovadă Marcel2017 Marcel2017 Buna ziua, pentru dosarul de incadrare in grad de handicap, sotia mea are nevoie de o dovada ca a fost inapta medical pentru efectuarea serviciului militar ... (vezi toată discuția)