Buna ziua, imi puteti spune va rog daca un reprezentat face o imputernicire unui contabil pentru semnare documente ( simpla, nu la notariat), ce trebuie scris pe contractul de munca, numele administratorului si contabilul semneaza cu pentru sau numele contabilului? Multumesc frumos
Sunt lucruri diferite. Contractul de munca e contract de munca. Contractul de prestari servicii contabile e altceva. Cred ca trebuie sa alegeți dintre astea doua pentru ca bănuiesc ca respectivul contabil nu va face treaba gratuit.
În interiorul oricărei variante pe care o alegeți, veți trece și acea prevedere cu împuternicirea. Atenție și la treaba cu raspunderea eventual și cu penalitati pe care sa va plătească în caz ca nu a depus declaratiile la timp sau le-a depus greșit. Au fost cazuri din acestea și în lipsa de stimulare clara intr-un contract, nu a mai putut fi tras la răspundere contabilul.
M-ati inteleg gresit, poate nu m-am exprimat corect. Sa zicem ca eu sunt Administrator si vreau sa imputernicesc contabila (salariata) sa semneze in locul meu actele de angajare pentru alte persoane. In aceste caz pe cim, fisa post etc, scriu ADMINISTRATOR si numele meu, ea semnand cu pentru, sau numele ei?