Rog legea concretă care prevede pe ce perioadă de timp poate E-on să recalculeze și să refactureze o asociație de proprietari? Există un termen de maxim 12 luni, de la data constatării oficiale a unor probleme de facturare?
Există formularea " „În cazul în care furnizorul identifică o eroare de facturare, acesta poate regulariza consumul pe o perioadă de maximum 12 luni anterioare datei identificării erorii.” ?
Cu EON aoleu vai de capul lor. Am plecat de la ei ca nu au angajati deajuns , nu raspund la mailuri , nu sunt pregatiti si numai prin ANRE reuseam sa ii punem sa faca ce dorim. Se poate recalcula pe si refactura pe orice perioada. Daca ati observat o eroare sau daca au estimat consum in loc sa il fac pe cel trimit va puteti adresa ANRE prin mail anre@anre.ro
Cu ei nu se poate decat prin ANRE.
Factura eon
takytaky1
buna dimineata.contorul de la casa de la curent era electronic si intro zi scria eroare.cand a venit domnul care citeste contoarele scria eroare,nu stiu de cat ... (vezi toată discuția)