Am luat un bilet in Tunisia in perioada 17.06-24.06.2025. Totul a fost bine pana am ajuns la hotelul unde cumparasem biletele,respectiv Barcelo Concorde Green park. Am predat biletele de rezervare la hotel si dupa aproximativ 30 minute ne-au anuntat de la receptie ca nu avem rezervare. Ca urmare sm luat legtura cu Paralela 45 si cu Amtour Tour (partenerul Paralelei 45) si vei de la Amtour au spus ca ne vor caza la alt hotel si daca nu ne place putem pleca acasa.Dupa sproximativ 4 ore (obositi) am reusit sa ajungem la noul hotel Sentido Bellevue Park .In jurul orelor 23:00.Deci o zi pierduta.( bilet 183703) Ati mai comanda astfel de vacante prin Paralela 45?
Din păcate, instanțele ar trebui sa acorde despăgubiri în astfel de cazuri dar parca dau bani din buzunarul lor..
Când aveau salarii mici mai înțelegeam dar cred ca nu vor ca unii sa ia bani deși sunt prejudiciati.Bani putini...fata de durata unui proces mai ales ca ar trebui și avocat.
Este o zi de vacanță pierdută.