Bună ziua. Am o întrebare, va rog. Lucrez într-o instituție publică de aproape 18 ani. La începerea activității in aceasta prin transfer din o alta instituție din teritoriu, nu mi a fost întocmita/nu se găsește( fiind făcuta cerere de clarificare a situației pentru acea perioada lipsă cu răspuns cam neclar ca nu a fost găsită) -fișa postului pentru o perioadă de aproape 4 luni. Această perioadă îmi este foarte necesară pentru stabilirea vechimii conditiilor de muncă. Cum poate fi refacuta fișa postului sau ce poate fi făcut in această situație? Mulțumesc mult!
Reanalizarea si trecerea retroactiva de la conditii deosebite la conditii speciale pentru acea perioadă in urma îndeplinirii prevederilor legale. Se poate face doar in baza verificării fisei postului, care nu este gasita, aferente acestei perioade!
Ca sa puteti fi incadrat in grupa de munca, la nivelul firmei trebuie sa existe avizul ITM, nominal, pentru locuri de munca/ posturi de lucru/ meserii si functii, incadrate in grupa de munca plus document intern prin care ati fost nominalizat la loc de munca incadrat in grupa de munca. Documentele se intocmesc anual, la timpul respectiv.
De curiozitate, lucrand intr-o institutie publica, ce meseria ati practicat pentru a fi incadrat in conditii speciale ?
O incadrare retroactiva poate fi la limita legii.
Conditii periculoase
mon73key
In perioada 01.04.2001 - 2003 am lucrat la CFR si am trecut pe cartea de munca spor conditii periculoase in suma de ... conform CCM, la fel ca si inainte de ... (vezi toată discuția)