În luna aprilie am plasat o comandă către o firmă înregistrată în România. Deși am dovada plății și mai multe discuții purtate prin e-mail și mesaje, produsul nu a fost livrat nici până acum, iar firma nu mai răspunde la solicitările noastre.
Locuim în prezent în Germania și, din păcate, nu putem călători în România în afara perioadei de concediu.
Dorim să știm cum putem iniția o procedură legală pentru a ne recupera prejudiciul sau a obliga firma să livreze produsul.
Ce pași legali ne recomandați în acest caz? Este posibil să facem toate demersurile din străinătate, prin intermediul unui avocat?
Vă putem furniza toate documentele necesare (factura, dovada plății, capturi ale conversațiilor).
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
puteti reclama mai intai firma la ANPC. acesta nu poate sa rezolve situatia in sensul dorit de dvs., insa poate investiga si amenda/ suspenda activitatea firmei pentru o perioada. din acest motiv, multe firme prefera sa rezolve amiabil cu clientii pentru a evita aceste situatii, inclusiv publicitatea negativa corespunzatoare.
in al doilea rand, fireste ca puteti angaja un avocat aici care sa se ocupe in numele dvs de procesul civil. puteti sa intocmiti o imputernicire care sa fie autentificata la cel mai apropiat consulat al Romaniei
SunnyXxxX
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Pentru ca initiava dumnv să fie încununată de suces este obligatoriu prezenta fizică în România. ( nu vă rezolva nimeni problemele)
Puteți avea neplacuta surpriză să plătiți avocat ( cum aveți și sfat mai sus) dar care să nu se ocupe de problema dumnv sau să vă mintă.