buna ziua.
in urma cu 3 luni am dus masina la um service auto pentru schimb garnitura de chiuloasa . im lucrare a intrat următoarele lucrari:
schimb garnitura , rectificare chiuloasa , rectificare turbina. problema cea mare e ca dupa ce am luat masina de la service , muuult peste data limita promisa de cei de a service , masina a întâmpinat mai multe probleme pe care înainte nu le avea(inainte de a fi dusa in service ). nici una din ele nu s-a remediat. adica scirgere motorina prin zona injectoatelor, pierdere aer, eroare check engine. ce este de făcut in aceat caz?ei ma.tot amana cu rezolvarea de 2 luni. am deviz de la ei și factura doar ca fizic am doar devizul . factura am doar o poza daca e de folos. mulțumesc anticipat pentru răspunsuri
Puteti sa le trimiteti o notificare scrisa, cu nr. de inregistrare/ data prin care le cereti ca in termne de ... (rezonabil, sa zicem 10 zile), sa rezolve problemele, in cazcontrar urmand a deschide actiune in instanta pentru daune provocate dvs.