Bună ziua !
Ieri am fost chemat în service pentru înlocuirea airbag la șofer conform solicitării RAR in baza articolului apărut pe data de 01.07.2025 și după înlocuirea lui mi a fost distrus dispozitivul de blocare al volanului. Menționez ca am fost lăsat sa stau lângă mașină . După ce s a uitat mecanicul pe sub bordul masinii a plecat și a venit însoțit de către o doamna care la rândul ei s a uitat și i a cerut un cod al piesei apoi a plecat. După aproximativ 3 minute a venit domnul care a preluat masina și a introdus o in service și încă un domn care părea sa fie șeful de la mecanici și mi au comunicat ca ar fi fost direcția ( blocatorul volanului) legata de altcineva cu o sarmulita și mi au prezentat un arc și o bucata de ebonita sparta spunandu mi ca asa a fost mașină înainte. Apoi l au pus pe mecanic sa mi lege blocatorul volanului ca să poată fi scoasa din service mașină. Acesta a folosit vreo 20 de bucăți de plastic ( soricei) și după vreo 20 de min a reușit sa mi blocheze blocatorul de volan. Am ieșit din incinta servicelui și a venit domnul care mi a preluat mașină sa mi returneze autovehicul. Bineînțeles că am refuzat acest lucru după ce a încercat sa mi spună ca asa am venit eu cu mașină n service. I am cerut sa contactez unul dintre directorii servicelui acesta spunandu mi ca s in concediu și sa vin luni pe data de 11.08.2025. Am plecat refuzând sa mi iau mașină din service. Va rog sa mi comunicați care sunt următorii pași pe care trebuie să i fac
Cu considerație C.V.
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Dvs susțineți una și service-ul alta. E nevoie de o expertiză tehnică care, dacă vă dă dreptate, vă permite să reclamați la ANPC sau să mergeți chiar în instanță. Contrar, veți plăti reparația