buna ziua, in urma cu un an am cumparat un numar de la vodafon cu intentia sa il folosesc. sunt in strainatate si din pacate nu este rooming aici deci nu am folosit deloc numarul. dupa nenumarate incercari de a anula contractul cu ei facut cu ei pe doi ani din pacate ei tot promit ca de luna viitoare si tot asa in fiecare luna imi trimit factura de plata. am facut si cerere scrisa si degeaba nu am primit raspuns de la ei . sincera sa fiu sunt disperata nu stiu ce sa fac sa scap de ei. contractul este pana in octombrie 2026. daca incetez sa platesc facturile pe care ei continua sa mi le trimita ce se intampla. numarul nu a fost folosit deloc, nu pot sa il folosesc persoanele care lucreaza la vodafone de unde am luat numarul sunt niste incompetenti si niste mincinosi nu ajuta cu nimic.
Ce înseamnă încercări? Le scrieți un email cum că începând cu data de... mâine reziliați contractul. Începând cu data de...mâine termenul este de 30 zile
Problema vodafone
Niclaudia
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu un sfat sau recomandare cum ar trebui sa procedez in urmatoarea situatie:
Am abonament cu Vodafone de prin 2004. Nu am avut ... (vezi toată discuția)