Lucrez la un spital public ca referent de specialitate. Recent am primit o decizie de numire ca „coordonator Serviciu Administrativ” pentru 3 luni, până la ocuparea postului prin concurs.
În decizie scrie că preiau atribuțiile șefului serviciului administrativ: coordonare personal, SSM/PSI, bloc alimentar, achiziții, etc. Totuși, titulatura folosită este «coordonator», nu «șef serviciu».
Întrebarea mea este: am dreptul la o diferență salarială sau la o indemnizație de conducere pentru această perioadă, având în vedere că exercit atribuții de șef serviciu, chiar dacă decizia mă numește doar coordonator?
Vă rog să îmi spuneți dacă pot cere aceste drepturi pe baza Codului muncii și a Legii 153/2017 (art. 38 alin. 10) și ce pași pot face pentru a le obține.”
Mulțumesc.
În organigramă exista funcția de Șef Serviciu Administrativ, care este funcție de conducere. Eu am fost numită Coordonator Serviciu Administrativ cu atribuții de Șef Serviciu Administrativ.
Să înțeleg că am fost numită Coordonator tocmai pentru a nu fi plătită în plus? Mi s-au dat atribuțiile dar nu și drepturile salariale ale unui Șef Serviciu Administrativ?
Prin urmare, pot face ceva?
Mulțumesc pentru răspuns.