avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1179 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt profesor la două școli din altă localitate ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt profesor la două școli din altă localitate ...

Bună ziua! Sunt profesor la două școli din altă localitate decât cea în care locuiesc.Distanța pe care o parcurg zilnic este de 140 de km dus-întors.Deoarece programul microbuzelor nu coincide cu al meu,sunt nevoită să fac naveta cu mașina personală.Școala îmi cere adeverință cu valoarea abonamentului, însă pe această rută nu se emit abonamente.Cu greu am obținut de la o firmă care asigură transportul pe ruta mea,o adeverință cu valoarea biletului.Totul a fost bine timp de vreo câțiva ani, însă,de anul acesta,nu mi se mai primește o asemenea adeverință.Mai grav,mi se cer banii înapoi.Firmele de transport nu mai oferă asemenea documente dacă nu circuli cu mașinile lor.Întrebarea mea este ce pot să fac in această situație?Cum pot convinge firmele de transport să îmi ofere adeverință pe o distanță asemănătoare?Există vreo bază legală?Sunt obligată să restitui banii pe anii trecuți, dacă școala mi-a acceptat contravaloarea biletului?
Mulțumesc!

Alte discuții în legătură

Profesori -nedecontarea navetei fara adeverinta transportator alexandruuuu alexandruuuu Profesori intr-o comuna. La decontarea navetei, primaria cere, pe langa actele normale, la fiecare inceput de an scolar, o adeverinta de la transportator ... (vezi toată discuția)
Decontarea navetei profesorilor ioana35 ioana35 Buna ziua! as dori sa va prezint o mica problema si dilema cu care ma confrunt. Sunt cadru didactic; fac naveta, cam 50 kilometri pana la scoala, cu masina ... (vezi toată discuția)