avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 942 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... injurii adresate de un minor (elev de liceu) unui ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

injurii adresate de un minor (elev de liceu) unui profesor

Buna ziua! Eram de serviciu pe scoala (gimnaziu) si 2 elevi de-ai mei (clasa a8a) se conversau cu 2 fosti elevi ai scolii, actualmente plecati la liceu. Cand m-am dus sa ii intreb pe elevii straini cine sunt (e primu an cand predau la aceasta scoala), acestia m-au injurat in mod repetat cu ''S_GI P_LA'', dupa care au fugit. Cu dna directoare nu cred ca voi reusi nimic mai mult decat sa le transmita acelor 2 baieti mesajul de admonestare prin intermediul celor de la clasa8a. Dat fiind ca sunt fosti elevi si stau in cartier, ma intereseaza ce as putea face: pot merge la politie sa ii reclam? ce masura as putea lua? Nu vreau sub nicio forma sa las lucrurile asa, pt ca este un exemplu oribil pt cei din scoala ca pot face si ei la fel, si pot scapa fara nicio problema. va rog, sfatuiti-ma orice procedura. multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: josephine_ct , utilizator 12:30, 15 Martie 2010
Doamna,

Daca scopul dvs. este evitati ca un ''exemplu oribil pentru cei din scoala sa se propage'' atunci, in primul rand, directorul institutiei ar trebui sa ia atitudine. Cum insa nu cred ca asta ar putea sa schimbe ceva in comportamentul celor inclinati spre injurii si violenta verbala cred ca e un episod care poate fi ignorat. Stiti probabil si dvs. tot felul de cazuri de profesori amenintati sau jigniti de fosti elevi. Daca scopul dvs. este sa reclamati o agresiune verbala cred ca e posibil sa faceti o plangere la politie dar nu vad mari consecinte pentru vinovati (poate o admonestare sau o amenda).