avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 580 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale obtinere autorizatie de functionare primaria sector 4
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

obtinere autorizatie de functionare primaria sector 4

Cine ma poate ajuta in vederea obtinerii autorizatiei de functionare pt un spatiu comercial-primaria sector 4
Cel mai recent răspuns: CLASOR CONSULT , Consilier juridic 10:05, 3 Aprilie 2010
mergi la ghiseul de informatii al primariei sect 4 ,iti vor da toate informatiile legate de autorizatiile de care ai nevoie
Buna ziua,

Documentaţia necesară obţinerii acordului de funcţionare conform HCLS4 nr.55/2008 pentru activităţi comerciale, producţie, prestări servicii, desfăşurate de agenţii economici persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale şi familiale este următoarea:

•BI/CI (copie)
•Certificat de Înregistrare la Oficiul Registrul Comerţului (copie)
•Statutul societăţii comerciale, iar în cazul persoanelor fizice autorizate, al întreprinderilor individuale şi familiale – copie după documentele din care să rezulte obiectul de activitate
•Anexa la Certificatul de Înregistrare pentru punctul de lucru sau certificatul constatator în baza Legii nr.359/2004 emis de Biroul Unic de pe lângă Oficiul Registrul Comerţului (copie)
•Autorizaţiile sau avizele necesare desfăşurării activităţii economice menţionate în anexa la Certificatul de Înregistrare, emise de instituţiile abilitate, precum şi autorizaţia de funcţionare emisă de Primăria sectorului 4 pentru activitatea de alimentaţie publică dacă este cazul (copie)
•Dovada deţinerii spaţiului sau a structurii de vânzare de către agentul economic (copie)
•Declaraţie pe propria răspundere privind respectarea orarului de funcţionare şi a prevederilor legislaţiei în vigoare cu privire la comercializarea băuturilor alcoolice şi a produselor din tutun în apropierea unităţilor de învăţământ preuniversitar (după caz)
•Contract de salubrizare şi ultima chitanţă de plată (copie) – după caz
•Dovada achitării taxei de eliberare a acordului
•Schiţa amplasamentului solicitat (după caz)
•Certificat fiscal eliberat de Direcţia de Impozite şi Taxe sector 4 din care să rezulte că solicitantul nu are datorii la bugetul local (în original)
•Acordul Asociaţiei de locatari (nume în clar al preşedintelui, semnătura, ştampila şi data Adunării Generale a Asociaţiei) - cu specificarea expresă a orarului de funcţionare solicitat pentru orice unitate care solicită activitate cu program prelungit – după ora 22ºº sau non stop
•ªtampila societăţii comerciale

Sursa: [ link extern ]


Cu stima,
Ionita Florin

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Autorizatie de functionare i.i. cardase cardase Care sunt actele necesare ce se depun la primarie pentru obtinerea autorizatiei de funtionare la o intreprindere individuala? De asemenea, as dori sa mai ... (vezi toată discuția)
Autorizare ssm in alt judet pentru sediu secundar/punct de lucru al unei sucursale ... cyan cyan Autorizare ssm in alt judet sediu secundar al unei sucursale . O societate pe actiuni are sediul principal in Bucuresti si mai multe sucursale in tara care ... (vezi toată discuția)
Ajutor urgent suflete.unite suflete.unite Cine ne poate ajuta sa aflam care este lista profesiilor liberale in vigoare si in ace act normativ o gasim? Multumim pentru intelegere Suflete Unite pentru ... (vezi toată discuția)