Salutare,
Povestea mea este urmatoarea:
In 2007 am facut un card de reducere pentru Deutsche Bahn (DB) (caile ferate germane), valabil un an, din mai, 2007, pana in aprilie, 2008. M-am intors in Romania la sfarsitul lui mai 2007.
La mijlocul lui aprilie, 2008, am primit acasa, in Romania, un nou card valabail pe inca un an (mai 2008 - aprilie 2009) insotit de o factura de 55 euro.
Le-am trimis un mesaj electronic celor de la DB si le-am spus ca nu am nevoie de card.
Ei mi-au raspuns ca trebuie sa trimit cardul inapoi si mi-au dat o adresa.
Am trimis ambele carduri (cel folosit, pe cale sa expire, si cel nou, nefolosit) si o cerere de incetare a furnizarii serviciilor, crezand ca situatia s-a incheiat.
Dupa 3 luni, am primit inca o factura de 57.5 euro, fara card. Eu le-am trimis imediat un alt mesaj spunandu-le ca le-am expediat ambele carduri si ca ar fi trebuit sa le fi primit si nu ma asteptam la o alta factura si i-am rugat sa clarifice situatia. Se intampla la sfarsitul lui iulie, 2008. Nu mi-au raspuns la acest ultim mesaj, dar nici nu mi-au mai trimis facturi.
Astazi, insa, am primit din partea unei firme olandeze de recuperare datorii o nota de plata pentru aprox 100 euro insumand "datoria" catre DB si taxa lor.
Cum a trebui sa raspund? Nu mai am cardul pentru ca l-am trimis lor, dar nici n-am cerut sa fie trimis recomandat sau cu confirmare de primire. Tot ce am este corespondenta electronica cu DB.
Din punctul meu de vedere nu am de ce sa platesc pentru ca, in primul rand, nu am solicitat prelungirea cardului si nici nu am fost instiintat ca mi se va prelungi automat, iar, in al doilea rand, nu am folosit serviciile pe care noul cardul mi le-ar fi oferit.
Cu multumiri,
GM
Cel mai recent răspuns:
ContSters79003 , utilizator
14:37, 24 Martie 2010