avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1229 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Inlocuirea unui obiect defect in 24 de ore?
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Inlocuirea unui obiect defect in 24 de ore?

Buna ziua

In pirmul rand ma scuzati daca am postat intr-o sectie gresita a forumului, sunt nou si sunt foaaaarte multe sectii

(cititi ce e cu bold daca nu aveti timp/dispozitia necesara)
Miercuri seara am cumparat o camera video de la DOMO in jur de ora 8, am ajuns acasa am inceput sa o testez( cum o duce cu zoom-ul calitatea menu si tot felu') iar dupa aproximativ juma de ora ecranul s-a facut gri, camera functionand insa fara display nu prea puteam face nimic..
Ziua urmatoare m-am dus inapoi la magazinul de unde am cumparat-o zicandu-i vanzatorului de problema si mi-a spus sa ma duc la sediul JVC( firma camerei achizitionate) pentru a imi efectua reparatia gratuit.
Cei de la JVC mi-au spus ca am dreptul sa am camera inlocuita in 48 de ore de la achizitionare.
Cand m-am intors la DOMO au spus ca nu au voie sa imi inlcuiasca camera (o vai doamne ca siiguuuri si-ar pierde slujba) fara o adeverinta de la JVC cum ca obiectul(ca sa nu fac cacofonie ) este defect chiar daca aveau camera in fata si era clar ca nu functioneaza si ca o sa o trmita inapoi la jvc cu curierul pentru a lua adeverinta necesara.


Vineri trebuia sa ajunga camera la jvc sa primesc adeverinta , insa nu a ajuns(vanzatorii mintindu-ma ca a ajuns) iar in weekend curierul nu lucra.
Acum cei de la jvc au depistat problema si in loc sa ceara sa imi inlocuiasca camera doresc sa comande piesa care trebuie inlocuita din Marea Britanie trebuind sa astept inca o luna aproximativ.

Doresc sa stiu daca exista o lege conform vanzatorii trebuie sa imi inlocuiasca obiectul defect in 24 de ore (atasati un link sa le dau cu el in cap )

p.s
camera a fost achizitionata pe firma asa ca protectia consumatorlui nu se baga
Cel mai recent răspuns: juridic dana , utilizator 09:45, 31 Martie 2010
daca nu se rezolva problema in 15 zile (presupun ca si lucratoare si nelucratoare)
cer banii inapoi

ma duc la alt domo si iau aceeasi camera :)
Problema are o rezolvare mul mi simpla, dar cei de la Domo vor sa o complice.
Adresati-va direct vanzatorului, invocand prevederile ART. 9 din Legea nr. 449/2003:
Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele

Intrucat cei de la JVC v-au garantat repararea produsului intr-un termen ce depaseste 15 zile calendaristice calculate de la data aducerii la cunostinta a lipsei de conformitate, consider ca sunteti indreptatit sa solicitati inlocuirea produsului cu unul nou, imediat.
Insistati pentru respectarea drepturilor Dvs. prevazute de Legea nr. 449/2003.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie televizor Bogdan88 Bogdan88 Buna seara. In februarie 2008 am achizitionat un televizor marca Grunding din magazinul Flanco ( Tg-Jiu ). De la bun inceput de cand mi s-a facut proba la ... (vezi toată discuția)
Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)
Produs defect, vanzatorul refuza inlocuirea Bianca-Alexe Bianca-Alexe Buna seara! Am nevoie de un sfat. Am achizitionat si achitat online un produs. Livrarea sa a fost efectuata 3-4zile mai tarziu. Produsul livrat are un ... (vezi toată discuția)