Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am semnat un contract de furnizare servicii telefonie fixa+mobila+internet cu RDS/RCS in temeiul caruia trebuia sa primesc pentru partea de telefonie mobila un aparat si o cartela SIM pe care nu le-am primit timp de 3 luni. Contractul este incheiat pentru 15 luni.
Am telefonat de 2 ori in aceasta perioada si mi s-a dat acelasi raspuns: nu sunt aparate pe stoc.
Pot sa reziliez contractul fara sa platesc despagubiri deoarece o parte din serviciile contractate nu mi-a fost furnizat?
In aceeasi situatie cunosc mai multe persoane.
Daca nu ma insel, undeva in acel contract, este stipulat ca aparatele (modem, sau telefon) se acorda in limita stocului disponibil. Trebuie sa cititi cu atentie - in sensul ca nu este subliniat paragraful respectiv.
Firma aceasta nu va va accepta rezilierea contractului tocmai din cauza acestei clauze din contract "....in limita stocului". De altfel nici nu platiti nimic pentru telefonie, nu? Adica platiti numai abonamentul specific pentru TV si internet. Asa e?