Subiect: abonati internet
ACCES GRATUIT
Ce drepturi au utilizatorii la instalarea serviciilor de telefonie fixă, internet sau televiziune, potrivit ANCOM
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a făcut, recent, o informare publică privind drepturile pe care consumatorii le au atunci când vine vorba de instalarea serviciilor de telefonie, internet sau televiziune. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Fișa de sinteză:
Clienții trebuie să primească de la operatorii TV și de internet, înainte de semnarea contractului, toate detaliile ofertei
Înainte de a semna un contract de telefonie, internet sau TV, furnizorii de astfel de servicii sunt obligați să ofere clienților o fișă de sinteză. Acest document, standardizat la nivel european, trebuie să prezinte într-un mod simplu și clar toate detaliile contractului (prețuri, servicii, durata contractului etc.). Citește articolul
ACCES GRATUIT
Ce trebuie să faci dacă vrei să reziliezi anticipat un contract de telefonie ori de internet
Decizia de a renunța la servicii ori de a schimba furnizorul de telefonie mobilă implică, în mod obișnuit, încetarea contractului existent. Acest proces este guvernat de clauzele contractuale specifice fiecărui furnizor, însă există anumite aspecte generale pe care este important să le cunoști. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Servicii de telefonie, internet sau televiziune: Doar acceptarea telefonică a unei oferte nu presupune încheierea unui contract la distanță
Un contract la distanță se poate încheia fără prezența fizică a celor două părți, prin utilizarea unuia sau mai multor mijloace de comunicație la distanță. Astfel, se pot utiliza pentru încheierea unui contract la distanță telefonul, e-mailul, diverse aplicații online și altele. Totuși, doar acceptarea telefonică a unei oferte nu înseamnă și încheierea unui contract la distanță, pentru asta fiind nevoie și de un consimțământ scris al utilizatorului acestor servicii. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Ce trebuie să ştii despre perioada minimă a contractului de telefonie, internet sau TV
Nu de puţine ori, utilizatorii de telefonie mobilă, internet sau televiziune au diverse nemulţumiri în relaţia cu furnizorii de astfel de servicii. Din acest motiv, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) pune la dispoziţia românilor o serie de informaţii şi sfaturi utile, pentru a evita apariţia unor neînţelegeri între clienţi şi furnizori, precum şi pentru prevenirea unor abuzuri din partea companiilor. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Alexandru Boiciuc, Redactor-șef, avocatnet.ro
15 Octombrie 2015 | 20 | 41633 | Timp de citire: 4 min.
UPDATE Noua lege "Big Brother", publicata: Cat timp vor pastra furnizorii datele tale de telefonie si internet?
15 Octombrie 2015 | 20 | 41633 | Timp de citire: 4 min.
Datele de trafic ale abonatilor, pe care le pastreaza in prezent operatorii de telefonie si internet, vor fi stocate timp de maximum trei ani, potrivit unui act normativ publicat miercuri in Monitorul Oficial. In acelasi timp, regulile noi prevad ca aceste date vor fi accesate doar in baza unei autorizari judecatoresti. Citește articolul






