Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.
Documentele pe care autoritatile contractante le incarca in Sistemul electronic de achizitii publice (SEAP) trebuie intai semnate cu semnatura electronica si trimise la ANRMAP pentru validare, incepand din 26 septembrie 2011, in conformitate cu Hotararea de Guvern nr. 801/2011. Citește articolul
Operatorii economici ar putea folosi certificatul digital calificat si pentru publicarea anunturilor in Sistemul electronic de achizitii publice, incepand din 22 septembrie 2011. Citește articolul
Angajatorii au posibilitatea de a transmite registrul general de evidenta a salariatilor(REVISAL) catre inspectoratele teritoriale de munca si prin email, pe baza de semnatura electronica extinsa. AvocatNet.ro iti spune astazi ce reprezinta acest tip de semnatura, cum se poate obtine si care sunt avantajele sale in practica. Citește articolul