Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.
Registrul furnizorilor de servicii de certificare pentru semnatura electronica a fost actualizat recent de Ministerul pentru Societatea Informationala. Acest lucru vine in contextul in care trei dintre cei cinci furnizori de astfel de servicii si-au reinnoit acreditarile, pentru ca acestea expirau. Citește articolul
Firmele nu mai trebuie sa se deplaseze pana la sediul Registrului Comertului (ONRC) pentru obtinerea certificatelor constatatoare, ci le pot obtine si online din 10 aprilie, se mentioneaza intr-un comunicat al ONRC, remis recent redactiei. Acest lucru este posibil printr-un nou serviciu electronic pe care contribuabilii il pot accesa. Citește articolul
Documentul de confirmare utilizat pentru inregistrarea unei noi semnaturi electronice a fost modificat recent de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF). Ca urmare a acestui lucru, anumiti contribuabili vor trebui sa urmeze o noua procedura de inregistrare a acestei semnaturi la Fisc. Citește articolul
Semnatura digitala se poate obtine de la inca doi furnizori de certificate digitale, respectiv Alfatrust Certification SA si Centrul de Calcul SA, conform Registrului furnizorilor de servicii de certificare pentru semnatura electronica publicat de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale.. Anterior erau trei furnizori de astfel de certificate. Datele la care le expira acreditarea variaza pentru fiecare furnizor. Citește articolul
Certificatele digitale pentru semnatura electronica sunt valabile un an de zile. Pentru a putea fi utilizate in continuare , ele trebuie reinnoite inainte de trecerea acestei perioade, iar noile certificate digitale trebuie inregistrate la randul lor pe portalul ANAF. Procedura este simpla si nu mai este nevoie sa depuneti un nou formular 150 la organul fiscal. Ce trebuie sa faceti exact? Cititi in articolul nostru de astazi. Citește articolul
Saptamana aceasta dorim sa va prezentam un instrument de crestere a eficientei activitatii contabile: serviciul de arhivare electronica cu valoare legala pe care certSIGN il ofera gratis tuturor celor care cumpara sau reinnoiesc un certificat digital calificat in perioada de vara. Serviciul face parte dintr-un pachet extins de beneficii care mai contine vouchere pentru produse financiar-contabile si acces gratuit timp de 3 luni la cea mai moderna aplicatie juridica dezvoltata in Romania. Citește articolul
Certificatele digitale pentru semnatura electronica sunt valabile un an de zile. Ele trebuie reinnoite inainte de trecerea acestei perioade, iar noile certificate digitale trebuie inregistrate la randul lor pe portalul ANAF. Procedura este simpla si nu mai este nevoie sa depuneti un nou formular 150 la organul fiscal. Ce trebuie sa faceti exact? Cititi in articolul nostru de astazi. Citește articolul
Consumul de hartie la nivel mondial a crescut cu peste 400% in ultimii 40 de ani. In fiecare an 35% din volumul copacilor defrisati - aproximativ 40.000 de kilometri patrati de padure - ajung cartoane si hartie. Citește articolul
Cei mai multi dintre noi isi incep ziua accesandu-si profilul de Facebook, verificandu-si emailul sau citind stirile online. Dar relatia noastra cu online-ul nu se opreste aici. Participam la licitatii, cumparam din magazine virtuale, ne platim facturile sau chiar ne gasim partenerii de viata online. Citește articolul
Agentia Nationala de Administrare Fiscala restrictioneaza accesul la meniul "spatiul privat al contribuabilului" de pe portalul ANAF in perioada 24-25 octombrie, informeaza institutia printr-un anunt postat pe pagina sa de internet. Meniul iti permitea sa iti vizualizezi online dosarul fiscal, dar si istoricul declaratiilor fiscale depuse. Citește articolul