ACCES GRATUIT
"Fundamente juridice pentru marketingul digital" - un seminar organizat de IAB Romania, in data de 6 martie
IAB Romania organizeaza marti, 6 martie 2012, seminarul "Fundamente juridice pentru marketingul digital", adresat tuturor celor implicati in crearea si dezvoltarea de strategii de comunicare.
Articolul continuă mai jos
Seminarul
“Fundamente juridice pentru marketingul digital” va fi sustinut de
Alin Popescu, Managing Partner AvocatNet.ro, si se va desfasura in data de 6 martie 2012, la sediul IAB Romania, din Calea Grivitei 8-10, etaj 3.
Intr-un context general in care aspectele legislative si juridice incep sa se intersecteze tot mai mult cu mediul digital, este important ca toti cei implicati in crearea si dezvoltarea de strategii de comunicare
sa cunoasca si sa aiba in vedere modurile in care legislatia in vigoare la nivel national sau prevederile legale Europene pot interfera cu derularea campaniilor create si chiar influenta succesul acestora.
Taxa de participare este de 200 lei pentru membrii IAB si 300 lei pentru non-membri.
Pentru inscrierile si platile rapide efectuate pana pe 24 februarie, se aplica un discount de 50 RON.
Inscrierile se fac pe e-mail la
contact@iab-romania.ro sau
madalina.miron@iab-romania.ro.
Seminarul se va desfasura intre 09:30 - 17.30 (cu pauza de pranz) si va acoperi subiecte precum:
1. Introducere in legislatia privitoare la internet / media / publicitate
- prezentarea legislatiei romanesti;
- modul in care se aplica legislatia cand e vorba despre actori din tari diferite;
- proiecte legislative in curs de aprobare.
2. Protectia dreptului de autor
- concept de drept de autor si implicatiile lui in internet;
- drept de autor in zona de publishing, inclusiv bloguri;
- fotografiile si dreptul de autor;
- dreptul de autor in cazul continutului generat de utilizatori.
3. Protectia datelor cu caracter personal
- ce sunt datele cu caracter personal;
- ce trebuie sa faca operatorii de astfel de date;
- exemple practice.
4. Publicitate / soldari / concursuri online
- reglementarea publicitatii in romania;
- publicitate la produse speciale (tutun, alcool etc);
- reglementare vanzari de soldare sau lichidare de stoc;
- reglementare concursuri online;
- contractele de publicitate (agentie - client / agentie - publisher / client - publisher).
5. Aspecte juridice in marketingul bazat pe permisiune
- campanii de email marketing;
- campanii de sms marketing .
Alin Popescu este avocat specializat in drept informatics, Managing Director AvocatNet. A inceput consultanta dedicata companiilor cu prezenta in internet in urma cu 8 ani, timp in care a lucrat cu majoritatea jucatorilor importanti din piata romaneasca de internet. Este implicat activ in industria de internet din Romania si detine calitatea de Managing Partner al LegalNET SRL, compania care administreaza cea mai mare retea juridica online din Romania, intre care si portalul Avocatnet.ro. Mai multe informatii despre experienta si activitatea lui Alin puteti gasi pe
profilul sau de Linked In.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Comentarii articol (1)