Potrivit comunicatului, castigatorii din 2012 au fost selectati de catre un panel format din executivi de top din Global Fortune 500 si experti recunoscuti international din domeniul managementului cunoasterii si al dezvoltarii capitalului intelectual.
Organizatiile selectate au fost evaluate, conform criteriilor MAKE, in functie de opt indicatori cheie de performanta in domeniul cunoasterii, reprezentand tot atatea parghii pentru dezvoltarea avantajului competitiv si cresterea capitalului intelectual:
- Crearea unei culturi organizationale bazate pe cunoastere
- Dezvoltarea de personal interesat de cunoastere prin leadership-ul managerilor seniori
- Inovare
- Maximizarea capitalului intelectual al organizatiei
- Crearea unui mediu colaborativ bazat pe schimbul de cunostinte
- Crearea unei organizatii axate pe invatare
- Livrarea de valoare pe baza cunoasterii clientilor/stakeholderilor
- Transformarea cunoasterii din cadrul organizatiei in valoare adaugata pentru actionari/stakeholderi
Ernst & Young a primit aceasta recunoastere pentru crearea unui mediu bazat pe schimbul de cunostinte la nivelul intregii organizatii si pentru dezvoltarea de personal interesat de cunoastere prin leadership-ul managerilor seniori.
"Suntem mandri ca eforturile noastre de a crea un mediu bazat pe cunoastere, in intreaga noastra organizatie la nivel global, au primit din nou recunoasterea MAKE. Vom continua sa investim in dezvoltarea de instrumente, de procese si de resurse care sa faciliteze schimburile de cunostinte intre membrii echipelor noastre, conectivitatea si interactiunea lor, pentru a le putea oferi servicii profesionale la cele mai inalte standarde de calitate clientilor nostri", a declarat Jeff Green, Global Chief Knowledge Officer Ernst & Young.
Comentarii articol (0)