O treime dintre angajati ar fi dispusi sa permita accesul companiilor in care lucreaza la datele personale, ca cele de pe retelele de socializare, care ar putea fi utilizate pentru a intelege mai bine ce ii motiveaza, de ce si-ar schimba locul de munca sau pentru imbunatatirea conditiilor de lucru.
Generatia mai tanara este mult mai deschisa in privinta accesului angajatorilor la datele lor personale, iar monitorizarea acestor informatii va deveni din ce in ce folosita de companii in urmatorii 10 ani, dupa intrarea pe piata muncii a Generatiei Y (persoanele nascute intre anii 1980 si 2000, cu aproximatie), intrucat va cumula pana in anul 2020 jumatate din forta de munca globala, se arata intr-un comunicat al PwC Romania.
Angajatorii ar putea utiliza astfel tipul de date personale folosite de retaileri si companiile de publicitate pentru a personaliza ofertele de vanzare.
--
Notă privind drepturile de autor
Conținutul acestui articol este protejat de legislația română. Copierea, reproducerea, distribuirea sau utilizarea lui în scop comercial – inclusiv pentru antrenarea, dezvoltarea ori operarea sistemelor de inteligență artificială – este interzisă. Deținerea unui abonament Premium nu conferă dreptul de a copia sau reutiliza conținutul. Încălcarea acestor reguli poate atrage sancțiuni civile sau penale. Întrebări și clarificări: office@avocatnet.ro
Comentarii articol (0)