Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Gestionează clădirile, spațiile și dotările firmei. Articolul prezintă pașii pentru obținerea permiselor de construcție, avizelor de la primărie și a autorizațiilor de securitate la incendiu pentru aceste spații și mijloace de publicitate.
Ca o măsură anterioară demarării oricărei activități economice, antreprenorul trebuie să solicite și să obțină o serie de avize și autorizații specifice din partea autorităților statului. Numărul acestora, dar și complexitatea documentației solicitate de către autorități în vederea autorizării activității depind într-un grad foarte mare de domeniul de activitate vizat de către antreprenor. Citește articolul
Operațiunea și extinderea unui complex de agrement precum aqua-parcul necesită o gestionare eficientă a spațiilor, a infrastructurii și a serviciilor de întreținere. Acest departament se ocupă de buna funcționare a proprietăților și a clădirilor.
O comoară de apă termală zace sub o parte din România, Serbia și Ungaria. În timp ce vecinii noștri scot bani buni din turismul balnear, noi cam batem pasul pe loc. Citește articolul
Departamentul Administrativ se ocupă de proprietăți și facilități, iar regulile de amplasare a publicității sunt importante pentru gestionarea spațiilor și obținerea autorizațiilor necesare.
avocatnet.ro prezintă cele mai importante acte normative publicate în Monitorul Oficial în perioada 12 - 16 februarie 2018. Citește articolul
Acest departament se ocupă direct de spațiile și proprietățile companiei (birouri, depozite etc.). Ei interacționează cel mai des cu agențiile imobiliare pentru închirieri, achiziții sau vânzări și au nevoie să știe cum să gestioneze corect aceste relații și contracte.
Dacă vrei să cumperi, să vinzi sau să închiriezi un imobil și intenționezi să apelezi la o agenție imobiliară, trebuie să știi câteva lucruri esențiale, reglementate de legislaţia în vigoare, despre comisionul agenției. Citește articolul
Acest departament se ocupă adesea cu achiziția și gestionarea echipamentelor pentru birou și angajați, inclusiv telefoane. Articolul oferă indicii despre cum să aleagă telefoane cu un bun raport calitate-preț.
Produsul de bază e fix acesta: telefoane ieftine și bune. Sunt zeci de producători care promit așa ceva, din când în când îți recomandăm și noi, dar sunt câteva nuanțe care trebuie amintite din când în când. Citește articolul
Acest departament gestionează clădirile și facilitățile unei companii. Articolul descrie cum o organizație (Biserica) stabilește reguli clare pentru utilizarea spațiilor sale (bisericile) pentru filmări, evenimente și accesul publicului, aspecte relevante pentru administrarea oricărui tip de proprietate.
Filmările în biserici și transmiterea în direct pe internet a slujbelor vor fi făcute numai cu acordul centrelor eparhiale și doar în anumite condiții, a decis Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române. Citește articolul
Acest departament se ocupă de administrarea proprietăților și a operațiunilor administrative care necesită frecvent intervenția unui notar, fiind interesat de costuri și de noi opțiuni de servicii.
Notariatul în birouri publice, făcut de notari de stat ca alternativă mai ieftină la serviciile notariale din prezent este o propunere legislativă recentă a unor parlamentari. Din documentul aflat acum la început de parcurs legislativ aflăm că notarii de stat sunt o necesitate întrucât România a ajuns să aibă tarife extrem de mari în raport cu alte state europene. Citește articolul
Scumpirile la gaze și alte servicii afectează bugetul alocat utilităților, întreținerii clădirilor și altor costuri operaționale specifice acestui departament.
Creşterea economică bate record după record, dar viaţa se scumpeşte pentru oameni de la o lună la alta. România a avut o creştere economică de 7%, în 2017, fruntaşă în Europa, şi chiar mai mare decât cea a Chinei. Citește articolul
Pentru că sunt responsabili cu curățarea zăpezii, asigurarea căilor de acces, funcționarea utilităților (căldură) și întreținerea clădirilor în condiții de iarnă, precum și cu gestionarea situațiilor în care accesul la birou devine dificil.
Paisprezece judeţe se vor afla, de miercuri, de la ora 11.00, până joi, la aceeaşi oră, sub atenţionare cod galben de ninsori abundente şi vânt puternic, iar alte douăsprezece judeţe sunt deja sub cod galben de vreme rea. Potrivit meteorologilor, până joi după-amiază vor fi precipitaţii însemnate în cea mai mare parte a ţării. Citește articolul
Articolul menționează cheltuielile cu chiria spațiului și cu utilitățile ca fiind eligibile pentru decontare, aspecte gestionate de departamentul administrativ sau de facilities pentru buna funcționare a locației de afaceri.
Piața monedelor virtuale (criptomonedele) a cunoscut o evoluție puternic ascendentă până la începutul acestui an, iar persoanele care doresc să investească în acest domeniu au posibilitatea de a accesa fonduri nerambursabile pentru achiziționarea de echipamente IT, softuri, dar și plata unor cheltuieli operaționale pentru o perioadă de până la un an de zile. Citește articolul