Departament: Comunicare și Relații Publice (PR)
Ghidul pentru supraviețuirea limbii române
Să crapi sau să crăpi?
Acest departament se ocupă de imaginea publică a companiei. O greșeală gramaticală într-o comunicare publică poate afecta credibilitatea, așa că este important să știe cum să evite astfel de erori pentru a menține un limbaj corect în mesajele către public sau presă.
2 Noiembrie 2016 | 15 | 101080 | Timp de citire: 1 min.
Internetul a vuit în această dimineață, după ce pe contul de Facebook al Hotnews.ro a apărut o postare jignitoare la adresa unui fost premier al României: Sper sa crapi, scria unul dintre angajații publicației pe rețeaua de socializare (transcrierea exactă a celor de la Hotnews.ro). Mesajul a fost preluat de foarte mulți internauți, însă lipsa diacriticelor din postarea inițială a făcut ca verbul să fie scris ba „crapi”, ba „crăpi”. Care e, deci, forma corectă? Citește articolul
Fiscul nu poate vinde prin licitaţie bunurile unei firme aflate în insolvenţă
Acest departament se ocupă de imaginea publică a companiei și de comunicarea cu părțile interesate; un proces de insolvență necesită o strategie clară de comunicare pentru a gestiona reputația firmei.
Din momentul în care o societate intră în procedură de insolvenţă, acţiunile judiciare sau măsurile de executare silită pentru recuperarea datoriilor sunt suspendate, potrivit prevederilor legale în vigoare. Prin urmare, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF), prin departamentele de specialitate, nu poate scoate la licitaţie în această perioadă bunurile mobile şi/sau imobile deţinute de un datornic, în condiţiile în care procedura de insolvenţă este una ce vizează protecţia şi salvarea entităţii aflate în dificultate financiară, prin găsirea soluţiilor optime pentru achitarea datoriilor acumulate. Citește articolul
UPDATE România va plăti peste 18 milioane de euro pentru programele Agenției Spațiale Europene
Pentru a înțelege cum participarea la programe de prestigiu contribuie la imaginea pozitivă și la recunoașterea publică.
Contribuția financiară a României la programele opționale ale Agenției Spațiale Europene, aferentă anului 2016, este de peste 18 milioane de euro, conform unui act normativ publicat recent în Monitorul Oficial. Citește articolul
Fuziunea prin absorbție a firmelor: Care sunt etapele acestei proceduri?
O fuziune este un eveniment major pentru companie, care necesită comunicare strategică către angajați, clienți, parteneri și public. Departamentul trebuie să știe etapele și termenele pentru a planifica și executa aceste comunicări.
Fuziunea prin absorbție este operațiunea prin care o firmă este dizolvată și patrimoniul acesteia este transferat unei alte companii, potrivit legislației în vigoare. Din articolul de față puteți afla ce etape trebuie urmate pentru efectuarea acestei proceduri, ce acte sunt necesare și cât de mult poate dura o astfel de fuziune. Citește articolul
Ce scriu ziarele astăzi?
Nordul se aglomerează şi cu turnuri de apartamente, furnizorii de electricitate și gaze naturale, amendați de ANRE și România ocupă locul 36 în clasamentul Doing Business
Articolul conturează un tablou al mediului de afaceri românesc, de la dezvoltarea urbană și infrastructură, la reglementări și performanța economică generală, informații relevante pentru comunicarea externă și imaginea companiei.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Avocații din Bihor nu mai au voie să folosească anunțuri publicitare online pentru a găsi clienți
Articolul oferă o privire asupra modului în care o profesie reglementată își comunică și își promovează serviciile public, informații relevante pentru a înțelege bunele practici în comunicare și imaginea companiei.
25 Octombrie 2016 | 1 | 5002 | Timp de citire: 3 min.
Avocații Baroului Bihor trebuie să renunțe la folosirea anunțurilor publicitare pe internet pentru a atrage clientela, conform unei hotărâri recente. Ce prevede însă legea în cazul avocaților care vor să-și facă publicitate și care sunt rigorile ce trebuie respectate? Citește articolul
Parteneriat media
ITFest: Șansa studenților din IT de a se face remarcați de către companii din domeniu
Departamentul de Relații Publice este interesat de aceste evenimente pentru a promova implicarea companiei ca partener sau sponsor, pentru a-și crește vizibilitatea în comunitatea IT și pentru a-și consolida reputația prin asocierea cu inițiative de dezvoltare a talentelor.
Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (SiSC) are plăcerea de a anunța deschiderea celei de-a IX-a ediții a proiectului ITFest, eveniment de o amploare națională. Reprezentant de 20 de ani al studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică având peste 150 de proiecte desfășurate până în prezent, SiSC spune “Lasă-te descoperIT!” la această ediție ITFest care va avea loc în perioada 5-28 noiembrie 2016, în București. Citește articolul
Ai luat un credit online de la o IFN? S-ar putea să nu fie valabil
Acest departament este interesat deoarece o astfel de hotărâre judecătorească, care sancționează 'abuzurile' și creează un 'precedent', poate afecta imaginea publică a companiei și modul în care este percepută în piață.
21 Octombrie 2016 | 1 | 32497 | Timp de citire: 4 min.
Judecătoria Sectorului 1 a Bucureștiului a desființat recent un contract de credit online cu o instituție financiară nebancară (IFN), în care ratele nu au mai fost plătite la timp, și executarea silită făcută în baza acestuia. Persoana care s-a împrumutat a contestat măsura executării în instanță și a obținut câștig de cauză pentru lipsa semnăturii sale din contractul de credit. Citește articolul
Ești sătul să fii angajat? Iată șapte idei de afaceri pentru care nu-ți trebuie mulți bani și experiență
Ideile de 'scriitor de conținut' și 'consultant în social media' sunt esențiale pentru imaginea publică și comunicarea unei companii, domenii gestionate de acest departament. Articolul poate oferi perspective asupra parteneriatelor sau resurselor externe în aceste arii.
Există numeroase idei de afaceri care nu necesită sume mari de bani pentru a fi puse în practică. În mod surprinzător însă, mulți oameni cu gânduri antreprenoriale le evită. Se gândesc că nu vor fi cu adevărat întreprinzători dacă nu pornesc “cum trebuie”, adică având un buget generos, angajați și un sediu frumos. Paradoxal însă, atunci când pornești fără bani ai șanse destul de mari de succes. Lipsa acestei resurse te va învăța să o gestionezi și să nu faci risipă, iar dacă cumva dai greș, vei putea să te remontezi mai ușor dacă suma de bani investită a fost minimă. Citește articolul
UPDATE Studenţii care vor să-şi deschidă o afacere vor putea înfiinţa gratuit PFA sau II
Departamentul poate folosi aceste informații pentru a comunica despre sprijinul acordat tinerilor antreprenori, contribuind la imaginea bună a companiei.
Studenţii care vor să-şi facă o afacere proprie vor fi scutiţi de plata taxelor pentru înregistrarea şi autorizarea ca persoană fizică autorizată (PFA) sau întreprindere individuală (II), potrivit unui act normativ publicat recent în Monitorul Oficial. Totuşi, pentru a beneficia de gratuitate, tinerii antreprenori vor trebui să îndeplinească anumite condiţii. Citește articolul










